"طالب ريفايي" دبير کل سازمان جهاني جهانگردي انتصاب دکتر «محمد شريف ملک‌زاده» به عنوان معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ايران را تبريک گفت و حمايت قاطع unwto از وي را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره كل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري، "طالب ريفايي"، دبير کل سازمان جهاني جهانگردي در تماس تلفني عصر امروز خود با دکتر «محمدشريف ملک‌زاده» ضمن ابراز خوشحالي از انتصاب وي به عنوان معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به سوابق ملک‌زاده در توسعه گردشگري کشور که در سوابق unwto ثبت شده است، براي وي آرزوي موفقيت کرد.
ريفايي در اين تماس تلفني که از مقر سازمان جهاني جهانگردي در مادريد اسپانيا برقرار شد اظهار داشت که با توجه به انتصاب و به منظور اعلام رسمي و علني حمايت خود از دکتر ملک‌زاده، شخصا در اجلاس وزراي گردشگري کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد که فروردين‌ماه سال آينده در تهران برگزار مي‌شود، حضور خواهد يافت.
دبير کل سازمان جهاني جهانگردي اضافه کرد که پيام تبريک کتبي رسمي وي را نيز مدير برنامه‌ريزي و مشاور ارشد سازمان جهاني جهانگردي هفته آينده در همايش گردشگري سلامت در مشهد مقدس ارائه خواهد کرد./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار