خدمات جهاد دانشگاهی خود توجه مردم و مخاطبان را جلب می کند و جهاد دانشگاهی در هیچ دوره ای خود اقدام به تبلیغات ننموده است.

دکتر محمد حسین ایمانی رئیس ستاد نمایشگاه دستاورد های شاخص جهاد دانشگاهی در گفتگو با خبرنگار صنفي آموزسي باشگاه خبرنگاران گفت: صف های طویل مردم در پژوهشگاه رویان دلیل محکمی است که بدون تبلیغات هم سازمان جهاد دانشگاهی معرف مردم بوده و خدماتش مقبول نیازمندی های مردم واقع شده است.

وی افزود: 40 واحد فعال جهاد دانشگاهی در عرصه پژوهش و علم داریم و از بین این واحد ها شاخص ترین دستاوردها را شناسایی کرده و در نمایشگاه دستاوردهای شاخص جهاد دانشگاهی ارائه مي نماید.

وی با بیان این که هر روز این نمایشگاه نامگذاری شده است و مطابق نام آن روز فعالیت های پژوهشی و علمی ارائه می شود خاطر نشان کرد: 25 آذر روز اول نمایشگاه به نام جهاد دانشگاهی و فرهنگ و آموزش ، 26 آذر روز جهاد دانشگاهی و انرژی های نو ، 27 آذر روز جهاد دانشگاهی و صنعت ، معدن و کشاورزی ، 28 آذر روز جهاد دانشگاهی و سلامت و روز 28 آذر جهاد دانشگاهی و دفاع ملی و سایبری نامگذاری شده است.

وی تاکید کرد: 5 دستاورد نو در این نمایشگاه رونمایی می شود که تاکنون معرفی نگردیده اند./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، تبلیغات ، پژوهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار