مربی تیم ملی کوراش کشورمان گفت: ما از مسابقات آسیایی جا ماندیم اما این ارتباطی به بحث تعلیق جودو ندارد.

رضا مهنانی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: کوراش ایران شانس اول گرفتن مدال طلا در رقابت های قهرمانی آسیا در هند بود اما متاسفانه با وجودی که بلیط هایمان را نیز تهیه کرده بودیم اعلام کردند که نمی توانید در مسابقات شرکت کنید.

وی درباره روحیه کوراش کاران پس از شنیدن خبر تصریح کرد: خودتان می توانید وضعیت بچه ها را حدس بزنید ما کاملا آماده بودیم و برای حضور در این رقابت ها اردو برگزار کرده و بسیار تمرین کرده بودیم تا قهرمان شویم.

مهنانی تاکید کرد: این اعزام نشدن ما ارتباطی به بحث تعلیق فدراسیون جودو ندارد بلکه علت آن وزارت ورزش و جوانان است که اعلام کردند با رفتن شما به هند ارز از کشور خارج می شود، البته ما حامی مالی گرفته بودیم که هزینه های ما را پرداخت می کردند نمی دانم چه بگویم.

وی خاطر نشان کرد: اگر این وضعیت ادامه یابد و هر بار رقابت های ما لغو شود دیگر انگیزه ای برای بازیکنان ما وجود نخواهد داشت ما نیز کناره گیری خواهیم کرد و دیگر تیمی نخواهیم داد.

ورزشکاران تمام رشته های ورزشی به مسابقات آسیایی اعزام می شوند و مشکلی هم ندارند چرا باید این اقدام را علیه کوراش انجام دهند؟ کوراش به تازگی دارد به رشته های المپیکی اضافه می شود و انصاف نیست آن قدر مظلوم واقع شود./مح

برچسب ها: کوراش ، جودو ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار