سخنگوی شورای شهر تهران با انتقاد به محل درآمدهای شهرداری تهران گفت: منابع درآمدهای شهرداری مشخص و شفاف نیست که باید مسئولان شهرداری در این خصوص دقت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، خسرو دانشجو امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در خصوص بررسی لایحه متمم بودجه سال 91 شهرداری اظهار داشت: متأسفانه برخی از منابع درآمدی شهرداری تهران شفاف نیست که این امر مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مناطقی از تهران ساخت و سازهای غیرمجاز انجام می‌شود گفت: در برخی از مناطق ساختمان های 6، 7، 8 و 9 طبقه ساخته می‌شود که متأسفانه نظارتی در این بخش وجود ندارد.

خسرو دانشجو با انتقاد از مسئولان شهرداری تهران بیان داشت: متأسفانه هر نظری را که دوستان در شهرداری دارند خودشان انجام می‌دهند و به حرف‌ها و صحبت‌های اعضای شورای شهر توجهی نمی‌شود.

دانشجو افزود: طرح میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا از طرح‌هایی بود که شورای شهر اعتراضات خود را در این خصوص عنوان کرده بود ولی معلوم نیست که شهرداری بر چه اساس و ظرفیت علمی اقدام به انجام این طرح کرده است.

سخنگوی شورای شهر تهران خطاب به مسئولان شهرداری گفت: دوستان بدانند که ما متوجه می‌شویم که بسیاری از درآمدها از راه درست به دست نمی‌آید و از راه ساخت و سازهای غیرمجاز بدست می‌آید ضمن اینکه این افزایش درآمدها غیرقانونی است./ل

برچسب ها: شهرداری ، ظرفیت ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.