دبیر فدراسیون اسکی گفت: کمیته ها همانند بازوهای فدراسیون می باشند که باید با تقسیم کار و نظارت، نیمه پیموده نشده را با موفقیت به اتمام برسانیم.

علی عمران سولقانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کمیته های اسکی در واقع بازوهای فدراسیون هستند که با توجه به تخصصی که دارند می توانند با تقسیم کار برای پیشرفت و بهبود کار تصمیم گیری کنند.

وی ادامه داد:  مدیریت در واقع همان تقسیم کار و البته نظارت بر روی همه چیز است  که خوشبختانه در حال حاضر افرادی در اسکی روی کار هستند که جوانان با انگیزه قهرمانی می باشند و در واقع حاصل انتخاب اعضا می باشند همین انتخابهای درست باعث شده است که بعد از 50 سال، موفق شویم در رشته های آلپاین و صحرا نوردی در بازی های آسیایی مدال کسب کنیم.

*** کسب مدال نتیجه زحمات مسئولان بود

 دبیر فدراسیون اسکی با اشاره به مسابقات قهرمانی جوانان اسیا بیان داشت:  نتیجه کار و تلاش اعضا این بود که در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا موفق به کسب 27 مدال طلا شویم این مدال ها درواقع نتیجه زحمات کل افراد و مسئولان بود.

سولقاني تصریح کرد: مسئولان با برنامه های خوبی که ارائه کردند والبته پیگیری های متوالی انجام شده، توانستند به موفقیت دست پیدا کند و نتیجه زحمات خود را ببینند.

وی تاکید کرد:  با این همه معتقدم فدراسیون اسکی در حال حاضر تنها نیمی از کارها و برنامه هایش را عملی کرده است و ایام باقی مانده فرصتی است تا مسئولان و همه اهالی اسکی با تلاش مضاعف خود سعی کنند نیمه بعدی برنامه ها را عملی کنند.

*** پوشش نقاط ضعیف در اولویت است

سولقانی در خصوص عملکرد تیم های اسکی عنوان داشت:  با برگزاری اردوها  و مسابقات می توانیم در وهله اول نقاط ضعف خود را شناسایی و آن ها را برطرف کنیم و در وهله بعدی نقاط قوت خود را تقویت ببخشیم.

وی ادامه داد:  در مرتبه بعدی باید تلاش کنیم تا رنگ مدال ها یمان راتغییر بدهیم و در این زمینه نیز پیشرفت خوبی داشته باشیم ، البته بعد از کنار همه این موارد به توسعه زیر ساخت های ورزش اسکی و مخصوصا بعد همگانی آن بیاندیشیم.

سولقاني تصريح کرد: در بعد همگانی ورزش اسکی قدم های فراوانی از سوی مسئولان برداشته شده و عملکرد مثبتی در این زمینه دیده می شود .

وی تصریح کرد: ما جلسات متعددی در طول این مدت با مدیران پیست داشته ایم و در آن جلسات در خصوص مسائل مختلف مبادله و بحث کرده ایم.

سولقاني بیان داشت:  مدیران پیست ها قول های مساعدی در خصوص همکاری لازم با فدراسیون اسکی داده اند که امیدوارم دامنه این همکاری ها گسترده تر شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  بخشنامه هایی به استانها و پیست های مختلف کشور در خصوص این همکاری ها ارسال می شود تا همه علاقمندان بتوانند از این رشته زیبا و مفرح بهره ببرند./مح


 

برچسب ها: کمیته ها ، بازوها ، موفقیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار