به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای علمی محققان و پژوهشگران تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در حال برگزاري است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد دراين نمايشگاه آثار و دستاوردهای علمی محققان مانند کتاب، مقاله، پایان نامه، فیلم، انیمیشن و تندیس، لوح و جوایزی که محققان از مجامع علمی داخل و خارج از کشور دریافت كرده‌اند، در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

در این نمایشگاه از مجموع کتب ارزشمندی که توسط محققان در سال‌های اخیر تالیف و یا گردآوری شده است مجموعه ارزشمندی مانند اندیشه‌های کلامی شیعه، جهان پس از مرگ، اهمیت شیر مادر، هزار و یک حکایت رضوی، زیور عرش الهی و حرم رضوی به روایت تاریخ در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

در نمایشگاه آثار پژوهشگران تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی علاوه برکتاب و مقاله آثار ارزشمندی در قالب فلیم‌های مستند، کوتاه و انمیشن مانند «مستند فتنه»، «آقا وحید»، «هنربانی و بی زبانی»، «سلسله مباحث راه زندگی»، «زیر سایه خدا»، «جهانی بزرگ درون توست»، «سلسله مباحث فانوس هدایت از خانه تا بارگاه» در معرض دید عموم قرارگرفته است.

براساس اين گزارش، این نمایشگاه كه برای نخستين‌بار در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در سطح گسترده برگزار شده پایگاه علمی و فرهنگی ارزشمندی برای جامعه علمی و دوستداران به کتاب، فیلم و پایان‌نامه است و در کنار این گنجینه علاوه بر ارائه پایان نامه‌های ارزشمند گنجینه‌ای از تندیس‌ها، لوح‌تقدیرها و جوایزی که پژوهشگران از مجامع علمی و فرهنگی داخل و خارج از کشور دریافت كرده‌اند، به نمایش عموم گذاشته شده است.

در حاشیه این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی نظیر آشنایی با انواع اسناد، بایدها و نبایدهای پژوهش، آشنایی با نرم‌افزار پژوهیار و راهکار ارائه مقاله درکنفرانس‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار و دستاوردهای علمی محققان و پژوهشگران تالار محققان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی از 19 تا 25 آذرماه از ساعت 8 تا 13 در تالار قدس این کتابخانه پذیرای عموم علاقه‌مندان به آثار علمی، پژوهشی، فرهنگی و تاریخی است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.