کمند امیر سلیمانی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون با حضور در برنامه زنده مع المشاهدین شبکه الکوثر به سوالات مخاطبان پاسخ داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی الکوثر ، کمند امیر سلیمانی پس از حضور در این برنامه زنده تلویزیونی اظهار داشت : با توجه به اینکه سینما و سریالهای اجتماعی ایرانی آینه صادقی از شرایط اجتماعی فعلی کشور می باشد ، شخصاً مایل به حضور در این نوع ژانرها هستم .
وی در مورد نقش ویژه ای که در سریال پدر سالار برعهده داشت گفت: بازخوردهای مختلفی از مخاطبان دریافت کردم . برخی از بینندگان موافق شخصیت آذر بودند و برخی دیگر به شدت این نوع رفتار را نکوهش می کردند .به هرحال پخش این سریال مورد رضایت بینندگان داخل وخارج واقع شد که نشان از موفقیت سریال در ارتباط با مخاطب بوده است .
وی افزود:حال که می بینم مخاطبان کشورهای عربی نیز با این جدیت سریالهای ما را پیگیری می نمایند در قبال آنها احساس مسئولیت بیشتری می کنم .
امیر سلیمانی در ادامه اظهار داشت : با توجه به اینکه از بین سریالهای اینجانب ، پدرسالار، ملکوت و تبریز در مه از شبکه الکوثر پخش شده است استقبال مخاطبان از سریالهای ایرانی برای بنده جالب توجه است .
کمند امیر سلیمانی در پاسخ به سوال یکی از مخاطبان در خصوص آخرین کارهای هنری اش اعلام کرد: اکنون مشغول بازی در سری دوم سریال هوش سیاه می باشم که آرزو دارم این سریال نیز با دوبله عربی برای مخاطبان شبکه الکوثر پخش شود.
لازم به ذکر است پس از اعلام حضور ایشان در برنامه مع المشاهدین از طریق سایت شبکه و صفحه فیس بوک ، بسیاری از مخاطبان با ارسال پیام از حضورشان در این برنامه استقبال نمودند .
گفتنی است برنامه مع المشاهدین هر هفته یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور را که مخاطبان شبکه برای حضور آنها ابراز علاقه می کنند دعوت می نماید . /ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار