مدیر آموزش و پرورش سلماس گفت: آتش‌سوزی در مدرسه اتحاد بخش ملحم سلماس در حد بسیار ناچیز بوده است.

اللهوردی قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، اظهار داشت: حوالی ساعت 18 روز پنجشنبه مدرسه اتحاد واقع در بخش ملحم شهرستان سلماس از توابع آذربایجان‌غربی دچار آتش‌سوزی شده و بخشی از این مدرسه طعمه حریق شد.

وی افزود: در این سانحه تنها بخشی از سقف مدرسه دچار آتش‌سوزی شده و اخباری که در خصوص سوختن کامل آن منتشر شده کذب و دور از واقعیت است.

قریشی خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی توسط مردم منطقه و قبل از حضور تیم‌های امدادی رفع شده و در زمان حضور تیم‌های امدادی تنها آتش‌سوزی جزئی وجود داشت که آن هم رفع شده است.

وی هرگونه اظهارنظر غیرکارشناسی در خصوص این سانحه را نادرست عنوان کرد و گفت: به‌دلیل تعطیلی مدرسه هیچ فردی در این حادثه مصدوم نشده و خوشبختانه شاهد سلامتی تمام افراد هستیم.

مدیر آموزش و پرورش سلماس همچنین انتشار خبری در خصوص مصدومیت مامور آتش‌نشانی در این سانحه را نیز نادرست دانست و گفت: هیچ فردی اعم از مردم عادی و ماموران امدادی در این حادثه آسیبی ندیده‌اند.

قریشی خاطرنشان کرد: تنها سوختگی این مدرسه در بخشی از سقف بوده و جز این مورد دیگری وجود ندارد و امید است رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی درست مردم را نیز قانع کنند.

متاسفانه تماس خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با سازمان آتش‌نشانی سلماس در خصوص پیگیری صحت و سقم این ماجرا بی‌پاسخ ماند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.