نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت گردش پول و نقدینگی در كشور به مرز بی سابقه 8/4 بار در سال رسیده است كه باید مدیریت و ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، دكتر'غلامرضا تاجگردون' در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: از عوامل مهم افزایش تورم در جامعه افزایش نقدینگی،رشد سرعت گردش پول و افزایش پایه پولی است .
وی تصریح كرد: سرعت چرخش پول در كشور ما نگران كننده است و باید با همدلی و همكاری مدیریت و مهار شود.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه اقتصاد جامعه امروز باید طوری مدیریت شود تا بتوان در مقابل بحران ها مقطعی ایجاد شده دشمن عبور كرد افزود: مردم باید با معارضات اقتصادی، ملی و بین المللی مبارزه كنند و یكی از این راه های مبارزه، اقتصاد مقاومتی است.
تاجگردون تاكید كرد: باید نقاط منفی تولید و اقتصاد كشور تقویت شود و با برنامه های هدفدار و حساب شده ، بودجه دولت را از وابستگی به صادرات نفت خام كاهش داد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس با تاكید بر اینكه اگر تورم در اقتصاد كشور مهار و ساماندهی نشود برنامه های توسعه و پیشرفت از پیش تعیین شده در سیستم اجرایی دولت نیز دچار لطمه خواهد شد.
وی با تاكید براینكه هدف دشمن ایجاد مشكلات در بازار خرید و فروش مردم و ركود در تولیدات داخلی است افزود: غرب در تحریم ها به دنبال این است كه به اقتصاد ایران ضربه بزند و از گسترش نفوذ و قدرت ایران در منطقه جلوگیری كند.
تاجگردون ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر توطئه تحریم و تهدید اقتصادی دشمنان، ایده جدید و اصولی 'اقتصاد مقاومتی' را مطرح كردند كه كاربرد اساسی دارد .
وی با بیان اینكه جمهوری اسلامی نتیجه ارزشمندترین خون شهدا است افزود: نمی توان نظام جمهوری اسلامی ایران كه برگرفته از عاشورای حسینی است به راحتی به حاشیه برد.
تاجگردون بیان كرد: ملت ایران در مقابل توطئه دشمنان محكم و استوار خواهد ایستاد و حاشیه ها نیز در آن تاثیر نخواهد داشت ./س
 

برچسب ها: سرعت ، گردش ، پول ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.