عارف ربطی با بیان این که فدارسیون کشتی با مشکلات مالی روبرو است، گفت: مکاتباتی را برای برطرف شدن مشکل مالی فدارسیون با مسئولین وزرات ورزش انجام داده ایم.

عارف ربطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه مربیان تیم ملی چند ماهی است که حقوق نگرفته اند اما واقیت این است که پولی در اختیار فدارسیون نبود که به آنها بدهیم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکل بوجود آمده سریعا با مسئولین وزرات ورزش وجوانان  موضوع را مطرح کردیم و قرار شد طی روزهای آتی حقوق معوقه این مربیان زحمت کش پرداخت شود.
 
ربطی در پاسخ به این سوال که آیا این اتفاقات انگیزه مربیان تیم ملی را برای ادامه کار کم نمی کند گفت: ما هم به خوبی می دانیم که  مربیان تیم ملی برای آنکه بتوانند با انگیزه و تمرکزبیشتری کارکنند نیاز به آرمش دارند به همین دلیل هموراه سعی داشتیم از هر نظر شرایط را مهیا سازیم اما باور کنید فدراسیون کشتی مشکل تامین بودجه دارد که امیدواریم این موضوع هر چه زودتر حل شود.
 
وی درباره اصلاح اساسنامه فدارسیون نیز اظهار  داشت: طبق درخواست وزارت ورزش اساسنامه فدارسیون را تغییر دادیم و پس از تصویب مجمع فد ارسیون آن را در اختیار این وزارتخانه و کمیته ملی المپیک قرارخواهیم داد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار