در پی استقبال مردم و به منظور کمک به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی، اجرای نمایشنامه خوانی ها که از 16 آذرماه آغاز شده بود، به مدت دو روز دیگر تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت ایران تئاتر؛ مریم رحیمی مدیر اجرایی برگزاری این برنامه های نمایشنامه خوانی، با اعلام این خبر گفت: با این حساب، سعید پورصمیمی نمایشنامه "آزادی به سرزمین خود بازمی گردد" را، که خود به نگارش در آورده، بار دیگر با حضور بازیگرانی چون رضا بابک، شبنم فرشادجو، پریزاد سیف، کامبیز بنان و مهزیار درویشی فردا -21 آذرماه- ساعت 19 در فرهنگسرای اندیشه اجرا می کند.
وی ادامه داد: همچنین نمایشنامه خوانی "یادگار خسته خارکن به خانه بر می گردد" نوشته و کار بهزاد فراهانی که پیش از این برگزار شده بود، با حضور بازیگرانی چون شقایق فراهانی، فرزانه نشاط خواه، نقی سیف جمالی، امیر مهدی کیا، بیوک میرزایی، مینو منتظم، نازنین مهیمنی، کامیار محبی، بهزاد فراهانی و دو بازیگر دیگر که هنوز اسامی آن ها مشخص نشده است، چهارشنبه -22 آذرماه- ساعت در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.
علاوه بر این نمایشنامه "آناکارنینا" نوشته محمد چرم شیر و اقتباسی از اثر لئو تولستوی هم به کارگردانی هما روستا و با بازی ترانه علیدوستی، حسن معجونی، اشکان خطیبی، شبنم فرشادجو و رضا بهبودی امشب -20 آذرماه-  ساعت 19 در فرهنگسرای اندیشه خوانش خواهد شد.
گفتنی است، هنرمندان از ساعت 18 پذیرای علاقه مندان در فرهنگسرای اندیشه هستند. همچنین نمایشگاه کتابی از ساعت 10 صبح تا 21 در لابی آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برقرار است. در این نمایشگاه که به همت نشر قطره برپا شده 300 عنوان کتاب عرضه می شود و حاصل فروش این کتاب ها به طور کامل به نفع زلزله زدگان آذربایجان شرقی خواهد بود./ص
برچسب ها: نمایش ، زلزله ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار