مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:سوخت خودروها منشأ 80 درصد آلایندگی ، اتمام عملیات لایروبی 5 هزار متر از انهار منطقه 4 ، عده ای با قضاوت های عجولانه و حرف های غیر منطقی سمپاشی می کنند / برای من شرق و جنوب تهران در اولویت است و.....

مهمترین عناوین اخبار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ریالی از اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگشت نشده / کلیه اسناد قابل بررسی است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/20/611125_425.jpg

مدیر کل سازمان نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تاکنون ریالی از اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی برگشت نشده گفت:گفته هاي نماینده پیرانشهر را کاملا تکذیب می‌کنم.

هروقت احساس كنم نياز است استعفا مي‌دهم
 وزير آموزش و پرورش گفت: 273 ميليارد تومان بودجه استان و عمران آذربايجان غربي بوده كه كليه اعتبارات مدارس آن تخصيص يافته است.

تبادل کالای کشورها خواب است یا واقعیت؟
 فرمانده مرزبانی کشور از طرح پیشنهادی مفید و موثر برای مرزهای کشور که مبنی بر ایجاد بازارهایی قانونی برای تبادل کالاهای کشورها به مسئولین مربوطه خبر داد.

معتادان پر خطر و تابلو در تپه های جاجرود جمع آوری شدند/ علی چشمه به همراه همکارانش باز هم روانه ی زندان شدند
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از پاکسازی تپه های جاجرود از محدوده های دوربرگردان سعیدآباد جاجرود تا ابتدای ایستگاه اتوبوسرانی تهران خبر داد.

عده ای با قضاوت های عجولانه و حرف های غیر منطقی سمپاشی می کنند / برای من شرق و جنوب تهران در اولویت است
 شهردار تهران خطاب به تعداد معدودی افراد که قضاوت های عجولانه و حرف های غیر منطقی می زنند گفت: این عده زمانی می گفتند شهرداری اصلا کار نمی کند و در حال حاضر می گویند پروژه های شهری غیر فنی پیش می رود.

کارت همت بدرقه راه خودکفایان کمیته امداد
 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: خودکفایان کمیته امداد با ارائه کارت همت از خدمات مشاوره ای و موردی این نهاد بهره مند می شوند.

کشف وانت نیسان سرقتی در محدوده 20 تهران
رئیس پلیس مرکز کنترل و ترافیک راهور تهران از کشف یک دستگاه خودروی وانت نیسان سرقتی در محدوده منطقه 20 تهران طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

پارکینگ ها هنوز منتظر خودروهای دارای خلافی بالا
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران از انتظار پارکینگ ها براي خودروی متخلف که دارای خلافی بالای یک میلیون است، خبر داد.

مواد فروشی به روش پیشرفته نوبره !


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/9/20/610857_838.jpg

 رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب از خانه ای نیمه کاره خرابه ای یاد کرد که محلی گشته بود برای توزیع مواد مخدر در محدوده ی غرب که با تلاش و درایت ماموران شناسایی و با خاک یکسان شد.

سوخت خودروها منشأ 80 درصد آلایندگی
 جانشین رئیس پلیس راهور کشور گفت: حدود 80 درصد آلایندگی و آلودگی هوا منشأ آن سوخت خودروها است.

اتمام عملیات لایروبی 5 هزار متر از انهار منطقه 4
 رئیس اداره زیباسازی منطقه 4 گفت: به همت اداره زیباسازی خدمات شهری ناحیه 8 و به منظور بهبود و زیباسازی محیط شهری، انهار محله حکیمیه، لایروبی و پاکسازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار