رئیس کلانتری 209 ترمینال غرب از خانه ای نیمه کاره خرابه ای یاد کرد که محلی گشته بود برای توزیع مواد مخدر در محدوده ی غرب که با تلاش و درایت ماموران شناسایی و با خاک یکسان شد.

ستوان یکم داوود آقازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران این کلانتری با تجمیع اطلاعات در راستای مبارزه و انهدام سوداگران مرگ توانستند پس از مدتی اقدامات پیچیده ای پلیسی محل توزیع مواد را شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران این یگان طی هماهنگی با مقام محترم قضایی ضمن مراجعه به آدرس قلعه نو، شهرک امام حسن مجتبی، ساختمان نیمه کاره که متعلق به فردی به هویت علی بود اقدام به بازدید و بررسی از ملک نیمه ساخته نمودند.

این مقام مسئول انتظامی افزود: مامورین از لابه لای درب های فرسوده مقداری 375 گرم مواد مخدر، یک عدد تراوزی دیجیتال مخصوص توزیع مواد کشف و ضبط کردند.

آقازاده در خاتمه با اشاره به بررسی های به عمل آمده توسط مامورین با درایت کلانتری خاطر نشان کرد: متهم نامبرده با جاسازی نمودن دوربین مدار بسته بالای درب ملک خود تمام مشتریان خود را که جهت خرید مواد مخدر مراجعه نموده بودند شناسایی و مواد را تحویل آنان می داده که با هوشیاری عوامل دوربین مدار بسته نیز کشف و ضبط گردید./ل

برچسب ها: دوربین ، کشف ، کلانتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار