پوستر ششمين جشنواره زمستاني همدان صبح امروز با حضور مديرکل ميراث‌فرهنگي اين استان و جمعي از اصحاب رسانه در دفتر روزنامه همدان‌پيام رونمايي شد.

 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛  مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان در مراسم رونمايي از پوستر اين جشنواره گفت :  سال‌هاي گذشته رونمايي از پوستر جشنواره زمستاني همدان در محل اداره‌کل ميراث‌فرهنگي استان انجام مي‌شد ولي امسال اين مهم براي نخستين‌بار در يکي از رسانه‌هاي داخلي صورت گرفت.
عليرضا ايزدي، رسانه‌ها را بازوي توانمند چنين جشنواره‌هايي معرفي کرد و افزود: حضور رسانه‌ها در جريان برگزاري اين جشنواره مي‌تواند نام استان همدان را در عرصه‌هاي ملي و بين‌المللي مطرح مي‌کنند.
وي با اشاره به اين‌که ششمين جشنواره زمستاني همدان با هدف ايجاد اشتغال، توليد ثروت و رضايت مردم امسال به صورت استاني برگزار خواهد شد، گفت: همدان را بايد به عنوان يک هدف گردشگري در زمستان به دوستداران سفر معرفي کنيم.
مديرکل ميراث‌فرهنگي همدان به نقش انکارناپذير رسانه‌ها به عنوان يکي از جنبه‌هاي مهم در معرفي داشته‌هاي گردشگري در زمستان همدان اشاره کرد و گفت: رسانه‌هاي تصويري و روزنامه‌ها مي‌توانند هر آن‌چه زمستان همدان در خود نهفته دارد را هنرمندانه به تصوير کشند./س
برچسب ها: پوستر ، جشنواره ، زمستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.