رئیس فدراسیون تنیس گفت: ادعای خالدان در خصوص تحریم و جلوگیری از حضور وی در فدراسیون صحت ندارد وفدراسیون با هیچ فردی خصومت ندارد .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : شاهین خالدان ملی پوش تیم تنیس کشورمان در مصاحبه ای با انتقاد از مسئولان فدراسیون ادعا کرده که وی را به فدراسیون راه نمی دهند و به دلیل این رفتارها از حضور در تیم ملی پشیمان هستم و دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن نخواهم کرد.

در خصوص ادعای خالدان ،مجید شایسته رئیس فدراسیون گفت :در این مصاحبه خالدان ادعایی مبنی بر عدم پاسخگویی به تماس های تلفنی وی مطرح کرده است که چنین چیزی صحت نداردو این تنیسور در صورت داشتن چنین ادعایی باید آن را به اثبات برساند چرا که فدراسیون یک تشکیلات است و باید اعلام کند که چه کسی پاسخ گوی وی نبوده است .

وی افزود :همچنین خالدان مدعی می باشد که در این مدت از سوی فدراسیون تحریم شده و این در حالی است که فدراسیون زمانی که وی این جایگاه را در اختیار نداشت با در اختیار گذاشتن واید کارت شرایط حضور وی در جدول اصلی مسابقات را فراهم می کرد .

رئیس فدراسیون افزود :وی مدت 6 ماه به صورت رایگان از امکانات مجموعه ورزشی استقلال در تهران استفاده کرد و فدراسیون نیز تمام هزینه های اقامت خالدان را تقبل کرد و حتی به صورت ماهانه مبلغی بعنوان حقوق نیز به وی پرداخت می شد اما متاسفانه وی با نقض این حمایت ها ادعای دیگری دارد.
شایسته گفت:وظیفه اصلی فدراسیون تقویت تیم های پایه است و در تمام دنیا نیز یک همچین چیزی مرسوم است و ما موظف نیستیم ملی پوشان را به مسابقات مختلف اعزام کنیم .

پوشیدن پیراهن تیم ملی لیاقت می خواهد

وی در خصوص صحبت های خالدان مبنی بر اینکه دیگر حاضر به بازی کردن در تیم ملی نیست اظهار داشت:خیلی متاسفم چرا که پوشیدن پیراهن ایران برای هر بازیکنی یک افتخار بزرگ محسوب می شود و خالدان با عنوان کردن این مطالب نشان داد توفیق پوشیدن پیراهن تیم ملی را ندارد و مشخص نیست بر اساس کدام منطق این گفته ها را مطرح کرده است که به اعتقاد بنده تمام این صحبت ها احساسی بوده است .

تنیسورهای فعال در خارج از کشور به دنبال حضور در تیم ملی هستند و به نظر نمی رسد در صورتی که فدراسیون به وی ظلم کرده باشد خالدان با پائین آوردن شأن خود دیگر خواهان حضور در تیم ملی باشد.

وی یاد آور شد: همچنین خالدان در این مصاحبه اعلام کرده برای پیشرفت تنیس از کشور خارج می شوم ،این در حالی است که وی از تمام مزیت های این رشته در کشور استفاده می کند و به اعتبار نام ایران و حضورش در تیم ملی بوده است که آن کشور خالدان را پذیرفته .
صرف هزینه تنها برای یک ملی پوش منطقی نیست.

شایسته خاطر نشان کرد: خالدان ادعای دیگری را نیز مطرح کرده که دلیل نمی شود به خاطر نبود بودجه چنین رفتاری را از مسئولین فدراسیون شاهد باشیم که بنده اعلام می کنم هزینه کردن تنها برای یک ملی پوش به هیچ وجه منطقی نیست ،فدراسیون باید در راستای منطق هزینه کند و باید در این خصوص سرمایه گذاری نیز انجام شود.

هیچ مشکلی با خالدان نداریم

وی تصریح کرد: در حال حاضر اولین شماره مجله تنیس ایران که چهره خالدان بر روی جلد آن می باشد به چاپ رسیده که در صورت داشتن خصومتی با این ملی پوش چنین اقدامی صورت نمی گرفت و درب فدراسیون بر روی تمام ملی پوشان باز است و ما به دنبال تحریم هیچ فردی نیستیم ،با شناختی که از خالدان دارم این گفته ها سخنان وی نمی باشد و امیدوارم در آینده با پی بردن به اشتباهات خود دیگر در خصوص پیراهن تیم ملی چنین ادعاهایی نداشته باشد.

در صورتی که خالدان بدترین جملات را نیز در خصوص فدراسیون مطرح کند علاقمندی ما از وی کاسته نمی شود و شاید این ملی پوش از طرف دیگران تحریک شده است ./آق
برچسب ها: شایسته ، تنیس ، خالدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار