نمایشگاه الکامپ از دیروز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و بسیاری از فعالان دنیای مجازی در آن خدمات خود را به مردم معرفی می کنند.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه الکامپ امسال به طور مشخص تحت تأثیر گسترش رایانش ابری در فضای شبکه قرار دارد و شرکت های زیادی به ارائه خدمات در این خصوص پرداخته اند.

ارسال و دریافت فکس از طریق اینترنت و بدون نیاز به خط تلفن یا دستگاه فکس یکی از خدمات مبتنی بر رایانش ابری است که در هجدهمین نمایشگاه الکامپ به کاربران ایرانی عرضه می شود.

برای استفاده از این فناوری کافیست تا به وب سایت Fax.ir مراجعه کرده و یک اکانت ماهانه یا سالانه (از پنج تا ده هزار تومان) خریداری کنید، سپس از طریق فضای ابری یک شماره تلفن ثابت هشت رقمی به شما اختصاص داده می شود که به وسیله آن می توانید به صورت 24 ساعته فکس های خود را ارسال یا دریافت کنید.

کاهش چشمگیر هزینه ها، قابلیت ذخیره سازی فکس، ارسال به صورت انبوه یا بر اساس برنامه زمانبندی شده، اعلام دریافت فکس و تایئدیه ارسال آن از طریق پیامک و ایمیل و مشاهده تاریخچه فکس های ارسالی و دریافتی از دیگر ویژگی های سرویس فکس اینترنتی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس فکس اینترنتی می توانید به غرفه شرکت افرانت در سالن 41 نمایشگاه الکامپ و یا وب سایت WWW.FAX.IR مراجعه کنید.


* سفارش آنلاین غذا در بیش از 300 رستوران

تجارت الکترونیک یکی از بخش های اصلی نمایشگاه الکامپ است که به ارائه خدمت برای کسب و کارهای مختلف از صنایع بزرگ گرفته تا کارهای روزمره زندگی می پردازد.

غرفه 23 در سالن 41 نمایشگاه الکامپ وب سایتی را به بازدیدکنندگان معرفی می کند که کاربران می توانند از طریق آن غذاهای مورد علاقه خود را از بین 300 رستوران و فست فود به صورت آنلاین سفارش دهند.

سایت زودفود برای کاربرانی که به صورت اینترنتی به ثبت سفارش غذا می پردازند، 5 تا 15 درصد تخفیف در نظر گرفته و شما می توانید منوی کامل رستوران ها با قیمت های بروز شده آنها را در این وب سایت مشاهده کنید.

امکان پرداخت نقدی (درب منزل) یا پرداخت اعتباری و آنلاین از دیگر خدمات اولین سایت سفارش اینترنتی غذا به آدرس WWW.ZOODFOOD.COM است./ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.