رئيس دفتر سياسي جنبش حماس با درخواست مجدد براي آشتي بين فلسطينيان آرزو کرد نخست وزير رژيم صهيونيستي سقوط کند و مانند وزير جنگ اين رژيم از حيات سياسي کناره گيري کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ خالد مشعل در سخناني در دانشگاه اسلامي غزه گفت : اي مردم غزه شما ايهود باراک را خانه خراب کرديد و بنيامين نتانياهو را نيز خانه خراب خواهيد کرد و مرگ و زندگي را از آريل شارون نخست وزير اسبق رژيم صهيونيستي را نيز گرفته ايد.ايهود باراک که بيش از پنج سال بود هم پيمان نزديک به نتانياهو بود بيست و ششم نوامبر گذشته اعلام کرد از حيات سياسي کناره گيري کرده است.

باراک پنج روز پس از پايان  عمليات نظامي اسرائيل در نوار غزه اعلام کرد از حيات سياسي کناره گيري کرده است.مشعل افزود : اي جوانان دختر و پسر شما دشمن را غافلگير مي کنيد و قهرمانان مقاومت جرائت کردند  تل آويو را هدف قرار دهند . اين حمله خارج فراتر از پيش بيني هاي آنان بود .

مشعل بار ديگر به وحدت ملي و آشتي فرا خواند و افزود « برادران ؛ شما را به آشتي و وحدت ملي دعوت مي کنم. فلسطين بزرگتر از آن است که يک گروه خاصي بتواند مسئوليتش را بر دوش بگيرد. فلسطين براي همه ماست ما شرکاي يک سرزمين هستيم. 

برچسب ها: فلسطین ، صهیونیست ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار