دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در نشست خبری برنامه های قرآنی این ستاد گفت: کنگره ملی و بین المللی امام سجاد (ع) همان زمان با روز شهادت ایشان فردا در هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی گفت: کنگره ملی و بین المللی امام سجاد (ع) با حضور جمعی از میهمانان داخلی و خارجی و از کشور لبنان فردا در هرمزگان برگزار می شود.

وی پیرامون یکی دیگر از جشنواره های قرآنی ستاد گفت: جشنواره ی قرآنی مدهامتان با حضور جوانان کانون های فرهنگی و هنری مساجد از سراسر استان های کشور در استان خوزستان برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین ارباب سلیمانی خاطر نشان کرد: این جشنواره در سال های 81 و 82 به صورت استانی، منطقه ای و کشوری برگزار شد و پس از وقفه 4 ساله در سال 86 در رشته های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان در 2 مرحله استانی و کشوری کار خود را ادامه داد.

وی تصریح کرد: از سال 87 رشته های مفاهیم قرآنی و نهج البلاغه و ابتهال به این جشنواره اضافه شد و از سال 90 رشته های صحت قرائت اذکار نماز و نیز رشته تفسیر بر مبنای تفسیر همراه ویژه ائمه محترم جماعات به رشته های این جشنواره اضافه شد.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد پیرامون برنامه های آینده این ستاد گفت: تلاش در جهت توسعه جشنواره قرآنی در حوزه بین الملل و اضافه کردن مفاهیم صحیفه سجادیه به مسابقات قرآنی و حضور خواهران در جشنواره های قرآنی از دیگر برنامه های آتی این ستاد است./ف

برچسب ها: رشته ، صحت ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار