سخنگوی آموزش و تحقیقات مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان در حال رایزنی برای به جریان انداختن موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند اما جو عمومی نمایندگان موضوع استیضاح را قبول ندارد.

عباس مقتدایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: امروز به جهت بررسی موضوع سوختگی دانش آموزان پیرانشهر وزیر آموزش و پرورش در مجلس حاضر شد.

وی افزود: در این جلسه گلایه عمده نماینده مردم پیرانشهر این بود که چرا از پروژه های مقاوم سازی شده که در سال های قبل در اختیار این منطقه قرار گرفته استفاده نشده است و اگر از بودجه هایی که قبلا در نظر گرفته شده بود استفاده می کردیم شاهد این حادثه نبودیم.

وی ادامه داد: در ادامه رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور نقشه ساختمان را همراه با توضیحات ارائه داد که رئیس مجلس خواستار توضیح خود وزیر با بیان کم و کیف موضوع شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: وزیر آموزش و پرورش توضیحات کامل حادثه را بیان کرد و گفت: اگر دانش آموزان اول از کلاس خارج شده بودند این حادثه رخ نمی داد.

مقتدایی اظهار داشت: حاجی بابایی در سخنان خود قول پیگیری اتمام بیماری دانش آموزان و بازگشت آنها به جامعه را داد و از ملت و نمایندگان بدلیل حادثه پیرانشهر عذرخواهی کرد.

همچنین مجلس از کمیسیون آموزش و تحقیقات بررسی ابعاد موضوع گزارشی کامل به مجلس و در اسرع وقت را خواستار شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: تعدادی از نمایندگان در حال رایزنی برای جریان انداختن استیضاح وزیر آموزش و پرورش هستند اما جو عمومی نمایندگان موضوع استیضاح را قبول ندارد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار