رییس مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات و همچنین وزارتخانه‌های بهداشت و آموزش و پرورش خواست تا بازگشت کامل مصدومان حادثه پیرانشهر به زندگی عادی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 آذرماه) پس از گزارش وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از حادثه پیرانشهر، ضمن تشکر از آنان گفت: حادثه تلخی در یکی از روستاهای پیرانشهر اتفاق افتاد که موجب تاثر همه ایرانیان شد.

وی خواستار انجام چند اقدام شد و افزود: اولا باید مقصر حادثه شناسایی و با او برخورد شود، ثانیا ریشه‌های این حادثه از طریق آموزش و تعلیم برطرف شود.

نماینده مردم قم افزود: آموزش‌های اولیه در این حادثه یا کم بوده یا دستپاچگی مانع از عمل به این آموزش‌ها شده است.

لاریجانی تاکید کرد: با تعلل یا تخلف افراد مقصر در این حادثه باید برخورد شود، افرادی که در این زمینه آسیب دیده‌اند باید توسط مسئولان آموزش و پرورش مداوا شوند و هزینه‌های آن بر عهده این وزارتخانه است.

رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش باید پیگیر رفع این مشکل باشند. این دانش آموزان دختر هستند و باید تا بازگشت عادی به اجتماع تحت درمان باشند، کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز پیگیر موضوع باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار