در نشست باشگاه فیلم تهران؛

مستندهاي«صورت خواني»و«نقل گردآفريد»بررسي می شود

در دویست و شصت و سومين نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران دو فيلم مستند آييني- عاشورايي«صورت خواني» و «نقل گردآفريد» به كارگرداني هادي آفريده یکشنبه19آذر، ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران،«نقل گردآفريد» داستان اولین نقال زن تاریخ ایران «گرد آفرید» را به تصویر می‌کشد و مستند«صورت خوانی»درباره آخرین صورت خوانان و پرده خوانان نمایش های پرده خوانی است و در واقع صورت خوانی بخشی از هنر نمایشیاست که ریشه آن به پیش از اسلام بازمی گردد.
«نقل گردآفرید» در جشنواره‌های متعدد داخلی از جمله فیلم فجر، جایزه بزرگ شهید آوینی، سینما حقیقت، فیلم کوتاه تهران، جشن خانه سینما ، جشن تصویر سال و دانشکده های خارجی ازجمله دیدرویت فرانسه و یو سی الای آمریکا نمایش داشته و «صورت‌خوانی» نيز در ششمین جشنواره سینما حقیقتشرکت و کاندید دریافت جایزه بوده است.
نشست نقد فیلم هاي مستند بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور هادي آفريده(كارگردان)، سحرعصرآزاد(منتقد) و علي رزازيان(كارشناس مجري)برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضويت و حضور در اين نشست‌باشگاه فیلم تهران مي توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار