عضو حزب مردم‌سالاري با اشاره به اظهارات اخير موسوي خوييني‌ها گفت: اصلاح‌طلبان همواره به دنبال مشارکت در فرآيندهاي سياسي هستند که انتخابات مهمترين آنهاست لذا به طور حتم در اين مرحله تاريخي نيز شرکت خواهند کرد.

داريوش قنبري عضو حزب مردم‌سالاري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره تاکيد برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب همچون عباس عبدي مبني بر حضور اين طيف سياسي در انتخابات آينده گفت: به طور حتم اصلاح‌طلبان بايد با يک برنامه‌ريزي منسجم در انتخابات شرکت مي‌كنند اما اين موضوع مستلزم اين است که حقوق برابر ميان اين طيف سياسي با ساير گروه‌ها فراهم شود.

وي با اشاره به اظهارات اخير موسوي خوييني‌ها افزود: اصلاح‌طلبان همواره به دنبال مشارکت در فرآيندهاي سياسي هستند که انتخابات مهمترين آنهاست لذا به طور حتم در اين مرحله تاريخي نيز شرکت خواهند کرد.

قنبري درباره ديدار اصلاح‌طلبان با برخي از چهره‌هاي سياسي در آينده اظهار داشت: در حال حاضر اين مجموعه در راستاي ورود به انتخابات با هيچ فرد خاصي ديدار نخواهد داشت.

گفتني است عباس عبدي يكي از تئوريسن‌هاي اصلاح‌طلب چند روز پيش اعلام كرده است كه اصلاح‌طلبان براي ورود به انتخابات بايد گام اول را بردارند اما اين در حالي است كه موسوي خوييني‌ها از چهره‌هاي اصلاح‌طلب نزديك به خاتمي درباره عدم حضور اين جريان سياسي در انتخابات آينده صحبت به ميان آورده بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار