سخنگوي حزب مردم‌سالاري با بیان اینکه انتظار ما از نيروها و گروه‌هاي اصلاح‌طلب از جمله محمدرضا عارف اين است که اصلاح‌طلبان با مجموعه اصلاح‌طلبي همراه شوند، گفت: حضور انفرادی عارف در انتخابات به عنوان نماينده اصلاح‌طلبان مورد قبول نيست.

ميرزابابا مطهري‌نژاد در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهار نظر اخیر محمدرضا عارف مبنی بر اینکه "اگر خاتمي مخالف حضورم در انتخابات باشد، كانديدا نمي‌شوم در غير اين صورت در انتخابات حاضر مي‌شوم، حتي اگر 10 راي داشته باشم" گفت: عارف براي هر گونه تصميم گيري مختار است و هيچ کس نمي‌تواند مانع تصميمات يک فرد شود.

سخنگوي حزب مردم‌سالاري عنوان کرد: انتظار ما از نيروها و گروه‌هاي اصلاح‌طلب از جمله محمدرضاعارف اين است که اصلاح‌طلبان با مجموعه اصلاح‌طلبي همراه شود.

وی با بیان اینکه حضور انفرادی عارف در انتخابات به عنوان نماينده اصلاح‌طلبان مورد قبول نيست، گفت: تاکنون دو امر براي اصلاح طلبان مسجل شده است؛ يکی حضور فعال در انتخابات و دوم اجماع بر سر یک کاندیدا.

وی با اعلام این خبر که اصلاح‌طلبان درحال بررسی روش های اجماع هستند، اظهار داشت: اينکه نتيجه چه شود را نمي‌دانيم، اما مسلما نتيجه اين نيست که نظر خاتمي شرط باشد؛ خود خاتمي هم چنين ديدگاهي ندارد.

مطهري نژاد در ادامه تاکید کرد: شورای هماهنگی اصلاحات و سایر احزاب مستقل اصلاح‌طلب نهایتا به یک نقطه مشترک خواهند رسید.

سخنگوي حزب مردم‌سالاري در پایان درباره آخرین وضعیت "طرح مناسک" حزب مردم‌سالاري گفت: این طرح همچنان در مرحله تبیین و توضیح برای جریان‌های اصلاح‌طلب قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار