عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به بدهی ۲/۲ میلیاردی وزارت ورزش به تیم گهر درود، خواستار تسریع در تسویه حساب با پیمانکاران شد.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران عباس قایید رحمت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال گهر درود گفت: وزارت ورزش باید به تعهدات خود در خصوص ورزشگاه گهر درود عمل کند زیرا تعهدات مربوط به استانداری انجام شده ولی وزارت ورزش به قول خود عمل نکرده و پیمانکاران طلبکار به شدت از این وضعیت ناراحت هستند.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی افزود: من به وزیر ورزش تذکر دادم و از آقای عباسی می‌خواهم به تعهداتی که داشته‌ و قول هایی که وزارت ورزش مبنی بر تخصیص ۲/۲ میلیارد تومان به پیمانکاران داده، به سرعت عمل کند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه تختی درود فراهم شده، اضافه کرد: از کفاشیان، بهروان و سایر مسئولان لیگ، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش می‌خواهم با توجه به علاقمندی مردم به این تیم،‌ شرایط لازم برای برگزاری مسابقات خانگی در ورزشگاه تختی مهیا شود.

قایید رحمت با بیان اینکه ریالی به پیمانکاران پرداخت نشده، ادامه داد: ورزشگاه تختی درود با همت مسئولان و مردم آماده شده و دستگاههای محلی پای کار آمدند و امکانات خود را در اختیار این موضوع گذاشتند و خود مردم با توجه به علاقمندی به این تیم برای ساخت ورزشگاه کارگری کردند تا بستر لازم در این ورزشگاه فراهم شود و لذا الان تیم‌شان باید برای بازی خانگی به اینجا بیاید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: این نیم‌فصل فرصت خوبی است و باید بازیهای خانگی این تیم در ورزشگاه تختی درود انجام شود؛ لذا از مسئولان لیگ و فدراسیون و وزارتخانه میخواهم به این امر رسیدگی کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: نصب برخی تجهیزات و امکانات همچون برج‌های نوری، اسکوربرد، صندلی بر روی سکوهای قدیمی، نیمکت ذخیره‌ها و تجهیزات دیگر، با اتحاد و همت مسئولان محلی انجام شد و تقاضا دارم بنا به درخواست مردم، بازیهای میزبانی را در درود برگزار کنند./با

برچسب ها: ورزش ، مجلس ، عباسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار