در دیدار آیت‌الله اراکی با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس بر ارائه برنامه پنج ساله مجمع تقریب مذاهب اسلامی به مجلس شورای اسلامی تاکید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دیدار با آیت‌الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی پیشنهاداتی را از جمله تقویت همکاری میان مجمع تقریب و نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و ارائه برنامه‌های 5 ساله به مجلس جهت کمک بیشتر به این نهاد اسلامی ارائه دادند.
 
آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: همکاری میان مجمع تقریب و نهادهای تاثیرگذار و بنیادین نظام جمهوری اسلامی مانند مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است.
 
دبیرکل مجمع افزود: همکاری مجلس شورای اسلامی و مجمع تقریب، این نهاد اسلامی را به اهدافش نزدیکتر خواهد کرد.
 
وی درباره پیشنهادات نمایندگان برای فعالیت‌های آتی مجمع تقریب تصریح کرد: اعضای کمیسیون امنیت خواستار تقویت همکاری و ارتباط مجمع و مجلس شدند و پیشنهاد بعدی‌شان نیز ارائه برنامه 5 ساله توسط مجمع تقریب مذاهب اسلامی به مجلس بود تا در این راستا حمایت مجلس از این برنامه‌ها و تلاش برای تصویب آنها راحت‌تر باشد .
 
آیت الله اراکی گفت: امیدواریم با همکاری نزدیک و موثر مجمع التقریب با نهاد اثربخشی مانند مجلس شورای اسلامی حرکت بزرگ تقریب را پیش برده و آرمان امت واحده اسلامی را تحقق بخشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار