قرار است به مسابقات مرحله پلي اف ليگ برتر واليبال باشگاههاي كشور با حضور چهار تيم برتر جدول رده بندي برگزار شود.

پرويز كاظمي سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من اگر تعداد تيمهاي راه يافته به مرحله پلي اف افزايش پيدا كند به طور قطع انگيزه تيم ها براي ارائه بازي خوب و حساس، افزايش يافته و به تبع سطح كيفي مسابقات نيز بالا مي رود.

وي تصريح كرد: واليبال ايران تجربه برگزاري مرحله پلي اف را با چهار تيم داشته ولي تاكنون هشت تيم به اين مرحله راه نيافته اند اگر مسئولان سازمان ليگ به اين نتيجه برسند كه پلي اف را با هشت تيم برگزار كنند به طور قطع تيم هايي كه در جدول رده بندي در مكان هاي پنجم، ششم، هفتم و هشتم قرار گرفته اند با انگيزه مضاعف در دور برگشت به مصاف حريفان خود رفته تا صعودشان به مرحله حذفي قطعي شود اگر اين اتفاق صورت بگيرد به طور قطع به نفع واليبال كشورمان است.

وي گفت: در حال حاضر اگر سازمان ليگ برگزاري پلي اف را با هشت تيم اعلام كند ممكن است برخي تيم ها بهانه هايي مثل وقت، هزينه و صرف انرژي را در خصوص مخالفت خود با اين نظريه را اعلام كنند اما بايد گفت در پلي اف هشت تيمي نوع اجراي بازيها از اهميت بسيار مهم و ضروري برخوردار است.

وي تصريح كرد: در مسابقات ليگ اكثر كشورهاي قاره اروپا هم هشت تيم به پلي اف راه پيدا مي‌كنند براي جلوگيري از صرف هزينه هاي زياد آنها اين رقابت ها را به صورت متمركز برگزار مي كنند اين امر باعث صرفه جويي در هزينه ها ، اتلاف وقت، صرف انرژي و همچنين كاهش رفت و آمدها مي شود.

سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز در ادامه يادآور شد ليگ برتر واليبال ايران در قاره آسيا از سطح كيفي بسيار بالاتري نسبت به حريفان خود برخوردار است اگر مرحله پلي اف با تعداد بيشتري برگزار شود به طور قطع سطح بازيها نيز با رشد قابل توجهي همرا خواهد شد./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار