تیم شهرداری تبریز از هفته دهم سوپر لیگ والیبال در حالی که میهمان میزان خراسان شگفتی ساز لیگ بود توانست با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، این دیدار که در سالن مملو از تماشاگر مهران مشهد برگزار شد در ست های اول تیم مشهدی بخاطر حمایت هوادارانش شروع خوبی داشت ولی تبریزی ها توانستند در ادامه بازی را در دست گرفته و با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسند تا تیم شگفتی ساز سوپر لیگ در خانه خود به تک امتیاز بازی راضی شود.

شهرداری تبریز ست های دوم , چهارم و پنجم بازی را با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 22 و 15 10 به سود خود خاتمه داد و در مقابل میزان در ست های اول و سوم با نتایج 25 بر 15 و 25 بر 18 به برتری رسید.

در این دیدار شهرداری تبریز با ترکیب پرویز پزشکی, سعید هاشمی, گلمحمد سخاوی, مهدی کریمی, ساسان دژآرا, حامد رضائی و علی سجادی به میدان رفت که از ست سوم غیاثی جایگزین پزشکی شد ولی در ست پنجم پرویز کاظمی مجددا از پزشکی استفاده کرد.

میزان نیز با ترکیب اولیه محمد وادی, مجتبی غیاثی, مجتبی یوسفی, شهروز همایون فر, تئودور بوگدانوف, صمد اکبری و سحاب دلقندی در این دیدار به میدان رفت.

با این نتیجه شهرداری 11امتیازی شده و کماکان در رده ی نهم جدول باقی ماند ولی میزان خراسان با وجود این باخت و کسب یک امتیاز توانس به رده ی چهارم جدول صعود کند.

شهرداری تبریز در بازی آخر نیم فصل اول خود روز چهارشنبه 15 آذرماه در بندر عباس به مصاف آلومینیوم المهدی 13 امتیازی میرود که در صورت کسب سه امتیاز این دیدار میتواند جایگزین این تیم در رده ی هشتم جدول شود.

هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی ها پیکان و پیشگامان به ترتیب موفق به شکست کاله و شهرداری ارومیه شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم لیگ برتر والیبال جام "سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم" در شهرهای ارومیه، ورامین، مشهد، تهران، بندرعباس و گنبد پیگیری شد که تیم های پیکان، پیشگامان، متین ورامین، شهرداری تبریز، المهدی و باریج اسانس بر حریفان خود غلبه کردند.

در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها در خانه والیبال تهران سه بر یک مغلوب پیکان شد تا با 18 امتیاز و دو پله سقوط در مکان پنجم جدول قرار گیرد.

تیم والیبال پیکان، پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران نیز با کسب سه امتیاز این بازی، 19 امتیازه شد و با سه پله صعود به جایگاه سوم رسید.

در دیگر بازی مهم هفته دهم لیگ برتر والیبال، پیشگامان صدرنشین این رقابتها در سالن غدیر ارومیه و در برابر شش هزار تماشاگر موفق به شکست سه بر یک شهرداری ارومیه شد تا امتیازات خود را به عدد 24 برساند و به صدرنشینی خود در این رقابتها تداوم بخشید. شهرداری ارومیه نیز با 16 امتیاز در همان رتبه هفتم باقی ماند.

در پنجاه و ششمین بازی لیگ برتر والیبال سال 91 تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی این شهر نوین کشاورز را سه بر یک شکست داد تا 22 امتیازه شود و در مکان دوم باقی بماند. تیم نوین کشاورز نیز با همان هشت امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.

شکست سه بر یک تیم والیبال سایپا در برابر آلومینیوم المهدی در برابر یک هزار و 300 تماشاگر در سالن فجر شهر بندرعباس، شگفتی هفته دهم لیگ برتر والیبال بود که دو پله سقوط برای این تیم نسبتا جوان به همراه داشت. المهدی 13 امتیازه شد و در همان جایگاه هشتمی باقی ماند اما سایپا که قبل از این دیدار در رتبه چهارم بود، به جایگاه ششمی سقوط کرد.

در ششمین بازی هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال تیم بازرگانی جواهری گنبد که در مکان دوازدهم جدول این رقابت ها قرار دارد، دهمین شکست خود در این مسابقات را در برابر باریج اسانس سه بر دو تجربه کرد تا تنها یک امتیاز به دست آورد و جمع امتیازهای خود را به عدد دو برساند.

باریج اسانس نیز با کسب دو امتیاز پیروزی در این دیدار 10 امتیازه شد اما تغییری در جایگاهش در جدول مسابقات بوجود نیامد و در مکان دهم باقی ماند. /س

برچسب ها: شهرداری ، تبری ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.