پرديس دانشگاه تربيت مدرس براي نيمسال دوم تحصيلي 92-1391 از ميان دانش آموختگان دانشگاه‌ها در مقاطع کارشناسي ارشد و دکتري با اخذ شهريه دانشجو مي پذيرد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران ؛iبراساس اعلام معاونت آموزشي دانشگاه تربيت مدرس ، با توجه به تعطيلات هفته گذشته تهران، ثبت نام در اين دوره ها تا 25 آذر تمديد شده است.

پذيرش دانشجو در اين پرديس در دوره‌هاي کارشناسي ارشد از ميان دانش‌آموختگان مقطع كارشناسي و از طريق برگزاري آزمون اختصاصي با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور و در دوره‌هاي دکتري از طريق مصاحبه علمي از بين داوطلبان شرکت کننده در آزمون نيمه متمرکز دکتري سال 1391 سازمان سنجش آموزش کشور انجام مي‌گيرد.


همچنين شهريه دوره‌هاي کارشناسي ارشد براي رشته‌هاي مختلف، بين 140 تا 180 ميليون ريال و براي دوره‌هاي دکتري 450 تا 550 ميليون ريال است که به تدريج و طي اقساط معيني، در طول دوره و بر مبناي تعداد واحدهاي درسي و در ابتداي هر نيمسال تحصيلي دريافت مي شود.


اطلاعات تکميلي در خصوص ضوابط عمومي و اختصاصي رشته‌ها، ظرفيت، ميزان شهريه و نحوه و زمان تکميل فرم درخواست ثبت نام در وبگاه معاونت آموزشي دانشگاه به نشاني: http://www.modares.ac.ir/edu قابل دسترسي است./ع2


برچسب ها: دانشجو ، مدرس ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار