مدیر‌کل زندان‌های استان کرمانشاه بر لزوم آموزش صنایع دستی در زندان مرکزی نسوان کرمانشاه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اژدر اسدبیگی در جلسه معارفه سهراب براندیشه مدیر‌کل تعاون‌،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و سید‌حجت‌‌الله موسوی‌اجاق رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه به‌عنوان اعضای هیئت اجرایی نمایندگی بنیاد تعاون استان گفت: عملکرد مناسب بنیاد تعاون می‌تواند در توانمندی‌سازی شغلی، ایجاد اشتغال و ارائه خدمات حمایتی به مددجویان و خانواده‌های آنها و در کاهش آمار و تراکم جمعیت کیفری زندان‌ها نیز تأثیرگذار باشد‌.

وی ضمن تشریح حوزه فعالیت و عملکرد بنیاد تعاون در زندان‌ها، نقش بنیاد تعاون را در بخش‌های خدماتی‌، حرفه‌آموزی و اشتغال مددجویان و کمک به معیشت خانواده‌های آنان بسیار حائز اهمیت برشمرد. 

اسدبیگی با اشاره به ظرفیت‌ها‌، منابع و پتانسیل‌های بنیاد تعاون در حوزه‌های مختلف خدماتی، توسعه و گسترش فعالیت‌های حرفه‌آموزی، اشتغالزایی و تولیدی گفت: بنیاد تعاون باید در اولویت باشد و در راستای ایجاد اشتغال مددجویان تلاش لازم به عمل آورد‌.

مدیر‌کل زندان‌های استان کرمانشاه تجهیز و تکمیل کارگاه‌های فلزکاری، بهره‌برداری از کارگاه قند‌شکنی و بسته‌بندی مکانیزه و توسعه مراکز خدماتی و کشاورزی را از جمله اقدامات و فعالیت‌های اشتغالزایی بنیاد عنوان کرد و بر ساماندهی و ارتقای وضعیت موجود نیز تأکید کرد‌.

اسدبیگی پیگیری ساخت و راه‌اندازی واحد مرغ تخم‌گذار، تکمیل و تجهیز سوله پرورش قارچ در زندان و همچنین برنامه‌ریزی در خصوص آموزش صنایع‌دستی، صنایع‌چرمی و توپ‌سازی نسوان زندان مرکزی را در راستای ارتقای آموزش و تولید هم‌زمان از دیگر برنامه‌ها‌ی مدنظر عنوان کرد. /ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، آموزش ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.