مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با تقدیر از همکاری خوب دستگاه‌های اجرایی گفت: کلیه چادرهای امدادی مناطق زلزله‌زده برق‌رسانی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بيرجند

محمدعلی آخوندی با بیان اینکه روز گذشته مشکلات زلزله‌زدگان روستاهای زردان، شاج، بن‌خونیک، عباس‌آباد و نخ رود از توابع بخش زهان شهرستان زیرکوه با حضور استاندار خراسان جنوبی بررسی شد، اظهار کرد: کلیه دستگاه‌های اجرایی پای کار هستند و تا حل مشکلات در کنار مردم خواهند بود.

وی از نصب 500 چادر در کمتر از سه ساعت بعد از عملیات جستجو توسط هلال احمر در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: کلیه چادرهای امدادی مناطق زلزله‌زده برق‌رسانی شدند.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی روند توزیع اقلام غذایی و بهداشتی و نیز اقلام گرمایشی را مطلوب خواند و گفت: شریان‌های حیاتی همچون آب، برق، سوخت و مخابرات برای زلزله‌زدگان مهیا است.

آخوندی با بیان اینکه امکانات لازم با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بسیج تمامی امکانات در استان به انجام رسیده است، تاکید کرد: 400 نفر نیروی امدادگر هلال احمر از استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در منطقه زلزله‌زده زهان حضور دارند.

وی اضافه کرد: امکانات و نیروهای امدادرسانی درون استانی در حال حاضر پاسخگوی نیاز هموطنان عزیز در شهرستان زیرکوه است و به زودی شماره حسابی توسط هلال احمر برای کمک به مردم اعلام می‌شود./س

برچسب ها: برق ، چادرهای ، امدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.