رئيس كميسيون اجتماعي مجلس بر نقش برجسته همكاري هدفمند رسانه و روابط عمومي‌ها در گسترش موج بيداري اسلامي در منطقه تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شب گذشته(جمعه) در دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی با بيان اينكه هیچگاه نمی‌توان از جایگاه والای روابط عمومی گذر کرد، گفت: موضوع روابط عمومی،‌نقش و کارکرد آن از طرف کشورهای مسلمان کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وي در ادامه افزود: متاسفانه روابط عمومی‌ها به علت عدم مدیریت صحیح در جایگاه واقعی خود قرار ندارند لذا بايد به دنبال بازنگری در ساختار روابط عمومی‌ها در چارچوب نیازهای اجتماعی باشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: روابط عمومی به عنوان کانونی در سبک زندگی مردم قرار دارد، در این راستا روابط عمومی‌ها باید بتوانند پیام‌های فرهنگی در تولید محصولات و شرکت‌ها را براساس آموزه‌های دینی به گوش مردم برسانند.

عزیزی با اشاره به جایگاه روابط عمومی در اسلام مطرح کرد: روابط عمومی یکی از مهمترین مداخل ورود به ارزش‌های اسلامی در جهانی شدن پدیده‌ها به شمار می‌رود که توجه به این نقش می‌تواند جایگاه روابط عمومی در بین مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های اسلامی را متحول كند.

وی عنوان کرد: همراهی روابط عمومی با رسانه‌ها بیشترین تاثیر را در بحث جایگاه روابط عمومی دارد و هم‌راستایی رسانه و روابط عمومی امری مورد قبول و مد نظر بزرگان و صاحب نظرات این حرفه است.

عزیزی ادامه داد: امروزه مقابله دشمنان با اسلام به صورت مقابله‌های سایبری شکل می‌گیرد که نقش روابط عمومی در این مقابله‌ها بسیار حیاتی و بارز خواهد بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه تاکید کرد: ما شاهد بیداری اسلامی بر اثر تعلیمات دینی و سبک صحیح زندگی در منطقه هستیم که در راستای حفظ این بیداری اسلامی رسانه‌ها که خط مقدم این حرکت عظیم هستند می‌توانند با همکاری هدفمند با روابط عمومی‌ها به تداوم این تحولات اسلامی کمک شایسته‌ای داشته باشند.

عزیزی در پایان تصریح کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند در شرایط اجتماعی نقش بارزی را ایفا کنند که باید در این راستا کشورهای مسلمان برای رسیدن به اهداف خود قوانین مشترکی را تدوین و به اجرا درآورند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار