همان طور که پیش بینی می شد دیدار دو رقیب قدیمی لیگ برتر در هفته دوازدهم برنده نداشت و بازی با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در مهم ترین بازی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال دو تیم شهید منصوری و گیتی پسند اصفهان در سالن هفتم تیر قرچک به مصاف هم رفتند. در این بازی 45 دقیقه قبل از شروع بازی سالن چهار هزار نفره قرچک پر شده بود و تا شروع بازی دو برابر ظرفیت سالن به زور وارد سالن شدند. این در شرایطی بود که تعداد زیادی از هواداران هم بیرون از سالن ماندند.
هواداران قرچک در تمام مدت بازی تیم خود را تشویق کرده و علیه گیتی پسند شعار می دادند. در نیمه اول دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند. کشاورز برای گیتی پسند و محمد طاهری برای شهید منصوری گلزنی کردند.در نیمه دوم همین نتیجه با گل های احمد اسماعیل پور برای گیتی پسند و علی کیایی برای شهید منصوری تکرار شد تا این دیدار حساس در نهایت با این نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.
باز هم کتک کاری شد!
در این بازی در سالن هفتم تیر تعداد کمی از هواداران گیتی پسند حضور داشتند که در طول بازی تیم خود را تشویق می کردند. در پایان بازی هواداران منصوری با هواداران گیتی پسند درگیر شدند و ماموران به زود آنها را از هم جدا کردند. بعد از بیرون کردن هواداران منصوری تماشاگران اصفهانی داخل سالن منتظر ماندند تا محوطه بیرون سالن خلوت شود و پس از آن از سالن بیرون رفتند. همچنین با توجه به اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر در سال گذشته و بحث تبانی، این بازی تحت تأثیر حاشیه های زیادی بود.
تماشاگران شهید منصوری علیه جنتی مالک گیتی پسند شعار دادند. هواداران باشعار «جنتی حیا کن رها کن » از مالک این تیم درخواست کردند که از سالن بیرون بروند. همچنین با شعارهایی تیم اصفهانی را به تبانی متهم کردند.
فرارحفاری از باخت
در بازی دیگر این هفته حفاری میزبان دبیری تبریزبود. در این بازی هر دو تیم پابه پای هم در لیگ پیش رفته و در نهایت بازی با نتیجه عادلانه دو بر دو مساوی شد.در این بازی شاگردان سید مهدی ابطحی فرصت طلایی داشتند تا خود را به رده دوم جدول برسانند ولی نتواستند از این تیم بریزی امتیاز بگیرند و با یک امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی ماندند.در دیگر بازی این هفته تیم های شهرداری تبریزو شهرداری ساوه به مصاف  هم رفته بودندو دو تیم درپایان به نتیجه تساوی دوبر دو رضایت دادند. این بازی درحالی مساوی شدکه ساوه ای دردقایق پایانی باخت را تبدیل به  تساوی کردند.
صبا: بهترین خط حمله لیگ!
در دیگر بازی های این هفته صبای قم بازی برابر هلال احمر را با نتیجه پرگل 4 بر یک از پیش رو برداشت.
شاگردان قدرت الله باقری این هفته برابر تیمی به میدان رفتند که در 45 روز تعطیلات لیگ تمرینات خوبی داشته و دائما در حال آماده سازی برای نیم فصل دوم بودند. ولی توانستند سه امتیاز بازی را از حریف بگیرند و در جمع مدعیان باقی بمانند.
در این بازی محمد کرمانی(2)، محمد کوهستانی و علیرضا وفایی برای صبای قم گلزنی کردند. تا این هفته تیم فوتسال صبای قم عنوان بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد.
 نتایج کامل روز دوم لیگ به شرح زیر است:
شهیدمنصوری قرچک2 – گیتی پسنداصفهان راهساری5– لبنی اتارژن شیراز2 گازخوزستان5– میثاق تهران6 هلال احمرتبریزیک– صبای قم4
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار