فعالان فرانسوي عليه گروههاي تروريستي وابسته به رژيم صهيونيستي تظاهرات‌کردند .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی پرس تی وی ؛  گروه موسوم به اتحادیه دفاع یهودیان سازمانی تروریستی است که فعالیت آن در برخی از کشورها ممنوع شده است. باوجود اهداف اعلام شده این گروه و سابقه عملکرد خشونت آمیز و تاکیدش بر لزوم بیرون راندن خشونت آمیز فلسطینی ها از سرزمینهایشان ، این گروه در فرانسه فعالیتهایی دارد. شماری از مردم فرانسه شب گذشته تظاهراتی علیه فعالیت این گروه برپاکردند.یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت: این گروه اقدامات خشونت آمیز و غیرقانونی متعددی را مرتکب شده است اما مقامات فرانسه همچنان از آن محافظت می کنند. این وضع به هیچ وجه عادی نیست. باید فعالیت این گروه در فرانسه ممنوع شود.

در زمان دولت نیکلا سارکوزی،رئیس جمهور سابق فرانسه رابطه نزدیک اعضای گروه مذکور با مقامات پاریس کاملا روشن شد به طوری که دولت فرانسه به این گروه اجازه داد در مراکز ورزشی دولتی برای تمرینهای نظامی خودش استفاده کند! براوردها نشان می دهد این گروه صدها اقدام مجرمانه در فرانسه مرتکب شده است . اما نه تنها درباره اینگونه جرائم گزارشی منتشر نمی شود بلکه مجازاتی هم متوجه مرتکبان آن نبوده است. فقط در یک مورد مسببان یکی از جرائم این گروه محاکمه و مجرم شناخته شده است. الیویاز مور از سران پویش تحریم کالاهای اقتصادی در فرانسه که فعالیتهای عاری از خشونت دارد از جمله قربانیان اخیر فعالیت این گروه است.

نیکولاس شهشهانی از فعالان فرانسوی در این خصوص گفت: سه ماه پیش با رنگ قرمز بسیار سمی به الیویاز مور حمله شدو این رنگ به سر و صورت و بدن او پاشیده شد.اوباش لیگ دفاع یهودیان از این اقدام فیلمبرداری کرد و آن را در روی پایگاه اینترنتی خودش منتشر کرد.

اما هیچ فردی به علت حمله به الیویاز مور دستگیر نشده است. وقتی در سال دو هزار و شش هم که اعضای این گروه افراطی به نیکولاس شهشهانی و مغازه کتاب فروشی حمله کردند، هیچ فردی دستگیر نشد. در این حمله از گاز اشک آور استفاده شد و با پاشیدن نفت ، کتابفروشی مذکور به آتش کشیده شد.

شهشهانی در تظاهرات دیشب پاریس گفت: اعضای گروه مذکور هرگاه صدایی را در حمایت از فلسطینی ها بشنوند به عامل طرح این صدا حمله می کنند و فرار می کنند زیرا دولت فرانسه با اعضای آنها همدست است و آنها با چماق و پنجه بوکس خود هرکاری که می خواهند انجام می دهند . این افراد هرگز مجازات نمی شوند.

حمایت فرانسه از گروههای خشونت طلب فقط به لیگ دفاع یهودیان محدود نمی شود بلکه فرانسه از سازمان تروریستی مخالف حکومت ایران یعنی سازمان مجاهدین خلق(گروهک منافقین) نیز حمایت می کند که پایگاه اصلی آن در فرانسه است. هفته گذشته، پارلمان فرانسه در اقدامی شگفت آور از رهبر سازمان مجاهدین خلق(گروهک منافقین) دعوت کرد تا در پارلمان فرانسه سخنرانی کند. این درحالی است که همه ایرانی ها این سازمان تروریستی را به علت ایستادن در کنار نیروهای صدام حسین در جنگ ایران و عراق محکوم می کنند. به هرحال، مردم فرانسه با برپایی تظاهرات علیه لیگ دفاع یهودیان و حمایت از فلسطینی ها امیدوارند دولت فرانسه علیه این گروه اقدام کند و برای ممنوع کردن فعالیت آن گام بردارد.
برچسب ها: فعال ، فرانسه ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار