گروههای تروریستی مسلح در سوریه با انتشار نوار ویدیویی در اینترنت، تهدید کردند از ملت سوریه با حمله شیمیایی انتقام خواهند گرفت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، تروریستها در این نوار ویدیویی، سلاح شیمیایی را بر روی خرگوشها آزمایش می کنند.

تروریست‌ها در اين نوار ويدئويي پس از پاشیدن سلاح شیمیایی بر روی خرگوش، خود را از یگان شیميایی ریح صرصر  معرفی می‌کنند.

گزارشگر شبکه تلویزیون سوریه نیز در گزارشی گفت یک دقیقه کافی است تا تروریستها کینه خود و کینه طرفهایی را که آنها را به سلاح شیمیایی مجهز کرده‌اند؛ نشان دهند. این طرفها همچنین دست تروریست‌ها را باز گذاشته‌اند و آنها را به سلاح و مهمات مجهز کرده‌اند و به همین سبب است که به تبلیغات پیشدستانه اقدام کرده‌اند؛ تبلیغاتی که آمریکا و شرکایش به آن عادت کرده‌اند.

هشدارهای لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه درباره نگرانی‌اش از نفوذ تکفیری‌ها در بین مخالفان سوری بیانگر آن است که اتفاقات ناگوارتری در راه است و بیم آن وجود دارد که غربی‌ها برای دادن سلاح‌های شیمیایی و ادعای اینکه ارتش سوریه از آن استفاده می‌کند برنامه ریزی کرده باشند تا مداخله نظامی را در سوریه توجیه کنند.

اما سوریه که توطئه گران را با پایداری ملت و ارتش خود در دو سال گذشته عاجز کرده است شکست نخواهد خورد و اسرائیل نیز که در تمامی طرحها علیه منطقه دست دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Germany
qgtokosw
۱۹:۱۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۱
20
آخرین اخبار