هنیه با اشاره بر اینکه راه آزادی بخش فلسطین در مقاومت، پایداری و حمایت ملی خلاصه می شود فلسطین را زمین موقوفه اسلامی دانسته و تاکید کرد حتی از وجبی از خاک آن دست نخواهیم کشید.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "العرب الیوم"، "اسماعیل هنیه" بر تمسک کامل خود و کابینه اش به ذره ذره خاک فلسطین تاکید کرد و افزود: فلسطین سرزمین موقوفه اسلام است و ما حتی از وجبی از خاک این سرزمین دست نخواهیم کشید.
وی پس از استقبال از هیئت مصری که به ریاست "حافظ سلامه" روز چهارشنبه به غزه رفته بود، ابراز داشت: خاک فلسطین وقف اسلام است و ما به هیچ وجه وجبی از آن را از دست نخواهیم داد، راه آزادی بخش فلسطین در مقاومت، پایداری، جهاد و حمایت ملی خلاصه می شود.
وی با اشاره به نقش مصر در کمک رسانی به غزه گفت: اکنون که مصر از دست انسان ها فاسد رها شده می تواند با تکرار تاریخ بار دیگر بخشی از رهبریت کشورهای اسلامی را در اختیار بگیرد.
حافظ سلامه نیز به نوبه خود اظهار داشت: با صداقت کامل می گویم که قلبا راغب بودیم در مبارزه با دشمن صهیونیستی دوشادوش مقاومت در صحنه باشیم، از نتیجه به دست آمده بسیار خرسندیم، موشک های مقاومت که برخی آن را بی فایده می دانستند درس خوبی به دشمن داد و ثابت کرد که ادعاهای نظامی و امنیتی او صرفا یک ادعاست.
وی افزود: اگر جنگ دیگری رخ بدهد بی شک این بار مقاومت تا آزادی قدس و پس گرفتن تمام اراضی غصب شده 1948 ادامه خواهد یافت و به همین نتیجه نیز منتهی خواهد شد. وی با اشاره به خون شهدا تاکید کرد که این خون ها نباید هدر داده شود و باید مقاومت در برابر اشغالگری تا آزادی کامل فلسطین ادامه پیدا کند که لازمه آن وحدت جبهه های مقاومت است.
وی در پایان مقاومت اسلامی فلسطین را اینگونه توصیف کرد "مقاومت رمز عزت و کرامت است، مقاومت ما را سربلند کرده و امیدواریم خداوند توفیق کمک به مقاومت را به ما اعطا بفرماید.
برچسب ها: هنیه ، وجب ، اسرائیل ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار