معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: فروش شربت و مربا به جای عسل طبیعی سبلان ضربه مهلک به عرصه تولید استانی و جایگاه ممتاز این خطه در تولید و عرضه عسل خالص است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید حامد عاملی   در جلسه کار گروه توسعه کشاورزی استان اردبیل اظهار داشت: باید بحث عسل تقلبی به سرعت تعیین تکلیف شود ولی هیچ یک از نهادهای نظارتی و بهداشتی عهده‌دار برخورد با عرضه‌کنندگان عسل تقلبی و غیر استاندارد نیست.

وی با بیان اینکه مجموعه بهداشت مدعی است ما در داخل شهر متولی نظارت هستیم و فروش عسل بین‌راهی از عهده مسئولیت ما خارج است، افزود: استاندارد و دامپزشکی نیز مدعی هستند بر مجموعه‌های تولیدی مجوز دار و مرحله تولید خام محصول نظارت دارند و خارج از این قاعده هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: با این وضعیت معلوم نیست چه ارگان و نهادی باید با عرضه کنندگان عسل تقلبی که ضربه‌ای مهلک به هویت تولیدی عسل در اردبیل وارد می‌کنند برخورد کرده و ناظر بر احوال آنها باشد.

عاملی افزود: در این زمینه باید مسئولیت‌ها مشخص شده و ما ناظر بر تولید، بسته‌بندی، عرضه و بازاریابی باشیم تا اجازه ندهیم عسل تقلبی وارد مجموعه‌های فروشگاهی و عرضه ما شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، شربت ، به ، جای ، عسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.