نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: سالها نبود راه‌های ایمن سبب آزار مردم خلخال شده و ایجاد راه اصلی دغدغه فکری و مطالبه مردم است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه خلخال  در جریان بازدید از محور تعطیل شده کلور -درام افزود: عدم تخصیص اعتبار سبب وقفه چند ماه این پروژه شده است که باید در سال گذشته این پیش‌بینی انجام می‌شد.

وی افزود: سالهاست که مردم خلخال با گذر از سخت‌ترین و کوهستانی‌ترین جاده به زندگی خود ادامه داده و با نبود جاده ایمن و مناسب حتی جان عزیزان خود را در این راه گذاشته‌اند که در حالت کنونی ساخت و ادامه جاده کلور -درام از اولویت‌های شهرستان خلخال در توسعه این شهرستان است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود پایین بودن شاخص‌های آسفالت راه‌های روستایی و پایین بودن شاخص‌های گازرسانی به روستاها از عمده مشکلات دیگر شهرستان خلخال است که ما در ملاقات متعدد در وزارتخانه‌ها موفق به اخذ 3.5 میلیاد تومان در راستای گازرسانی به شهرستان خلخال شده‌ایم که روستاهای شال در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی خواهد شد و روستاهای بزرگ لنبر و لرد در سال 1392 عملیات اجرایی آن کلنگ‌زنی خواهد شد.

جعفری بنه‌خلخال افزود: چهار کیلومتر باقیمانده جاده اصلی کلور -درام با توافق پیمانکاران به صورت امانی کار خواهد شد.

وی بیان داشت: بحث تونل الماس نیز در حال مطالعه و بررسی است و در دیدار با وزیر راه وشهرسازی این مورد نیز مورد بررسی قرار گرفته و وزارتخانه نیز موافق این جریان در نجات خلخال هستند و ما با جدیت طرح تونل الماس را حمایت و پیگیری خواهیم کرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، ایجاد ، راه ، ارتباطی ، خلخال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.