فرهاد دانشجو رييس دانشگاه آزاداسلامي در پيامي روز دانشجو به همه دانشجو يان کشور تبريک گفت و دانشجو را نماد رويش و بالندگي دانست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، فرهاد دانشجو به مناسبت روز دانشجو اين روز راه به همه دانشجويان تبريک گفت.

متن کامل پیام فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زیر است:

بسم الّله الرحمن الرحيم

با سلام و درود به روح پر فتوح امام خميني (ره) ، شهداي ايران اسلامي علي‌الخصوص شهداي دانشجو و سلامتي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي)

در چنين روزي ، بزرگ مرداني كه ملقب به مقام والاي دانشجو بودند، در آن برهه زماني بر حسب وظيفه دانشجو بودن، احساس مسئوليت كرده و جان خود را در راه تعالي و سعادت اين مرز و بوم تقديم داشتند.

توصيف مقام دانشجو از توان قلم و زبان حقير خارج است، اما آن حداقلي كه مي‌توان گفت ؛ دانشجو نماد رویش و بالندگی ست، با حضورش در هر عرصه اي، نشاط و شادابی ،‌صداقت و صميميت ،‌ تامل و طراوت را به ارمغان می‌آورد و زمزمه‌های ناب زندگی، راز انديشه، شکوه انسانيت، شکوفایی معنويت را نويد مي‌دهد .

به تاسي از فرمايشات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) " دانشجو ،‌اميد آينده و ذخيره حياتي كشور است" به خود مي‌بالم كه خدمتگزار بخش عظيمي از سرمايه و نبض حياتي مهين اسلامي هستم.

بدنبال فرصتي بودم تا با شما عزيزانم سخن بگويم ، كه دانشجو تنها نيست؛ دانشجو با دانشجو تنها نيست ، من به پشتوانه دانشجویان عزیز، این فرزندان و جگرگوشه‏هاى ملت، این بهترین و پاکترین عناصر جامعه‏ ، لحظه اي در خدمتگزاري تعلل نخواهم كرد، دانشجو بنيان جامعه پيشرو است چگونه امكان دارد كه با چنين پشتوانه اي احساس تنهايي هاله بسيار كوچكي در ذهن انسان ايجاد كند، پس مسئولين و مديران دانشگاه آزاد اسلامي بگوش باشيد؛ از حال عزيزانم غافل نباشيد و خدمت به اين قشر فرهيخته را سرلوحه كار خويش قرار دهيد؛ چرا كه بزرگترين افتخار حقير خدمت به اين عزيزان است و كوتاهي در خدمت به اين قشر پاك گناهي است نابخشودني .

دانشجو يعني ايمان ، آرمان خواهي ، ‌اميد ، تلاش ‌ و صبر ، پس عزيزانم نقش خود را فراموش نكنيد ، نسبت به آنچه مي‌گذرد هوشيار و حساس باشيد ، با درايت و تدبير تصميم بگيريد ، صبر را پيش نياز كارتان بدانيد .

فرزندانم؛ پيروي از منويات مقام معظم رهبري امام خامنه اي (مد ظله العالي) را سرلوحه اعمال خويش قرار دهيد ، چرا كه حركت در سايه سار ولايت ضامن تعالي انديشه و ترقي جامعه خواهد بود.

قشر دانشجو وجدان بيدار جامعه است، در دنياي امروز، اين دانشجوست كه فرياد بيداري را سر مي دهد و در پرتو اسلام ، فريادبيداري اسلامي را سرداده و به يكباره جهان را متحول و متحير ساخت، پس دانشجو نماد حق طلبي و ايمان است .

همه مي‌دانند كه دانشجو ساده انديش نيست بلكه ولايت فقيه را محور انديشه و اعمال خويش قرارداده و در مقابل دشمن و اسكتبار سينه سپر مي‌كند و  اهداف خود كه همانا آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است،دنبال مي‌کند  .

در پايان از شما ‌فرزندان عزيزتر از جانم طلب مي‌کنم، به تعالي و سعادت ميهن اسلامي بيانديشيد و در تمامي عرصه ها خدمتگذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشيد.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

پدر شما - فرهاد دانشجو

خدوم دانشگاه آزاد اسلامي

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار