دکتر فرهاد دانشجو در پیامی به ورزشکاران کشتي فرنگي و وزنه‌برداري موفقیت آنان را در کسب مدال تبريک گفت.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد اسلامی،  کسب اولین مدال طلای تاریخ کشتی فرنگی در عرصه رقابت‌های المپیک توسط حمید سوریان و کسب مدال طلاي کشتي فرنگي و مدال نقره وزنه برداري در المپيک 2012 توسط اميد نوروزي و نواب نصيرشلال را تبریک گفت.

در پیام تبریک دکتر دانشجو آمده است: راه­های تازه تری هم، همیشه هست. پیروزی و دلاویزی، همه جا پیدا می­شود، فقط کافی­ست، که خودمان را پیدا کرده باشیم.
ایمان و اراده و انگیزه­های نو به نو، برگ و بار درخت هستی­اند؛ و این شاخه­های سرشار، نور سیدگان چالاکی و نظر پاکی و خوش ادراکی اند که در پهنه ها و صحنه های زمان و جهان برای تازه گردانی فرصت­ها و جرات­های تازگی چشم می گردانند.

اکنون که ایران پرشکوه به دنبال افتخار آفرینی­های شما جوانان پر تلاش و غیرتمند، در مسابقات وزنه برداری المپیک 2012 (لندن) و عرصه های بین المللی خوش می درخشد، بگذار که از بن جان، پیروزی­های آشکار و نهان، در جای جای جهان، از آستان حضرت رحمان ـ برای تو، فرزند پهلوانی و پیروزی های ایران ـ تمنا کنم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.