معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور دکتر فرهاد دانشجو در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز یکشنبه هشتم مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ملک محمدی با اعلام این مطلب افزود: دکتر دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه تعدادی از معاونان با دعوت رسمی دکتر زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه طی چند ماه اخیر و سیاست ها و برنامه های در دست اجرا در این جلسه حضور می یابد.

وی ادامه داد: در این جلسه گزارشی از فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد جدید و با تأکید بر ارتقای کیفیت در ابعاد فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، توجه به مسائل رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه، ارتقای سطح علمی کارکنان از طریق ادامه تحصیل، نقل و انتقال دانشجویان و ... ارائه و سرفصل هایی از سیاست های جدید دانشگاه تبیین می شود.

ملک محمدی ادامه داد: استفاده از نقطه نظرات کارشناسی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات  و نمایندگان مجلس و پاسخ به سوالات از دیگر محورهای این جلسه است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار