جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ناكامی های پی در پی شیطان بزرگ نشانگر آن است كه آمریكا حامی اطمینان بخشی برای نظام های سیاسی در دنیا نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، سردار سلامی در مراسم معارفه فرمانده سپاه روح الله استان مركزی در اراك افزود: آمریكا در هر حادثه ای با تمام قدرت به میدان می آید اما دیگر توانمندی و كارایی گذشته را ندارد.

وی تاكید كرد: امروز، آمریكا با وجود برخورداری از قدرت نظامی ، توان اقتصادی بالا و تسلط بر نظام سیاسی جهان نمی تواند تولید پیروزی كند و برنامه های آن تبدیل به ضد خودش شده است.

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار كرد: اگر تحریم همه جانبه ایران اسلامی به آمریكا وارد شود قطعا نظام سلطه و كاخ سفید به زانو در خواهد آمد .

سردار سلامی تصریح كرد: زوال آمریكا به عنوان اقتصاد برتر جهان روز به روز مشهود تر می شود و این حقیقت بیانگر جاری بودن سنت های الهی در دنیا است.

وی ادامه داد: امروز شرایط نصرت الهی در جهان به وجود آمده و زمین و زمان در این روند قرار گرفته و پیروزی حزب الله لبنان و مقاومت مردم غزه برابر اسرائیل غاصب سندی گویا برای این موضوع است.

جانشین فرماندهی كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان كرد: حزب الله لبنان در اوج نابرابری، قدرت افسانه ای اسرائیل را در هم شكست.

در این مراسم سردار صدیق به عنوان فرمانده و سرداركریمی به عنوان جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مركزی معرفی شدند.

هم چنین از خدمات سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده و سردار نور خدا قاسمی جانشین سابق این سپاه تقدیر شد./س

برچسب ها: نظام ، سیاست ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.