مدیرکل روابط خارجی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کسانی که با انقلاب اسلامی ایران دشمني دارند، با مشاهده اقتدار و توانمندي نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قطعاً در محاسبات خود برای هرگونه حرکت و اقدامی ملاحظات خاصي را در نظر گرفته و از اقدامات جسارت‌آمیز پرهیز خواهند کرد.

سرهنگ محمدرضا نعمتی در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تعامل نيروهاي مسلح کشور با مستشاران نظامي اظهار داشت: هر ساله با توجه به طرح‌هایی که در تقویم انجمن وابستگان نظامی کشور از طریق ستاد کل نيروهاي مسلح، تصویب می‌کنیم، برنامه‌هایی همچون بازدید از اماکن نظامی و آموزشی و شرکت در برخی رزمایش‌ها برای وابستگان نظامی سایر کشورها تدارک ديده مي‌شود.

وی هدف از بازدیدهاي وابستگان نظامی از مراكز نظامي كشور را نمايش انسجام، قدرت و توانمندی‌های نیروهای مسلح كشورمان عنوان و تصریح کرد: ایجاد این شناخت، باعث تقویت روحیه برای کشور‌های دوست و ايجاد بازدارندگی در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی است.

مدیرکل روابط خارجی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: کسانی که با انقلاب اسلامی ایران دشمني دارند، با مشاهده اقتدار و توانمندي نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، قطعاً در محاسبات خود برای هرگونه حرکت و اقدامی ملاحظات خاصي را در نظر گرفته و از اقدامات جسارت‌آمیز پرهیز خواهند کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار