دومین دوره نمایش نامه خوانی «کاکتوس» با هدف بررسی دقیق تر و روشن تر آثار اکبر رادی و شناخت بیشتر دانشجویان و علاقمندان جوان و نسل جدید در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

بهزاد صدیقی نمایش نامه نویس و کارگردان نمایش نامه خوانی «کاکتوس» ضمن بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمایش نامه «کاکتوس»چهارمین نمایش نامه خوانی از دومین دوره نمایش نامه خوانی بنیاد اکبر رادی است که روز شنبه 18 آذر ساعت 17در خانه هنرمندان ایران نمایش نامه خوانی می شود.
وی در ادامه افزود: این نمایش نامه از آثار متاخر رادی است که به صورت تک برده ای  نوشته شده و یکی از جذاب ترین نمایش نامه های رادی محسوب می شود.
صدیقی در خصوص نقش خوانان و عوامل  این نمایش نامه خوانی بیان داشت: در این نمایش نامه خوانی رحیم نوروزی, مهشاد مخبری,مسعود میر طاهری و نگین تبرا نقش خوانی می کنند و سلیم با شکوه به عنوان دستیار کارگردان, بهنام صدیقی به عنوان عکاس گروه,روح ا... زندی فرد مسئول روابط عمومی و بهناز نیک خواه منفرد به عنوان طراح پوستر و بروشور این نمایش نامه خوانی را همراهی می کنند.
این نمایش نامه نویس خاطر نشان کرد: پس اجرا نمایش نامه خوانی شهرام زرگر(استاد دانشگاه,مترجم و پژوهشگر تئاتر) در خصوص نمایش نامه «کاکتوس» همراه با عطا اله کوپال(پژوهشگر,استاد دانشگاه و عضو هئیت مدیره بنیاد اکبر رادی) به ایراد سخن می بردازند.
گفتنی است دومین دوره نمایش نامه بنیاد اکبر رادی با همکاری خانه هنرمندان ایران, خانه تئاتر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می شود.
علاقمندان برای حضور در این نمایش نامه خوانی می توانند روز شنبه 18 آذر ساعت17 به  تالار استاد جلیل شهنازخانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار