سرپرست فدراسیون شنا گفت: تیم ملی جوانانفدراسیون صبح امروز در جریان مسابقات واترپلوی قهرمانی جهانی توانستند از سد تیم ملی ازبکستان عبور کنند.

برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنای کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: صبح امروز جوانان کشورمان دراین بازی نیز عملکرد خوبی داشته باشند.

نیک بین افزود: هدف اصلی فدراسیون ارتقاء سطح تیم ملی در آسیا است و به دنبال این هستیم که با حضور در بازیهای آسیایی 2014 کره جنوبی عملکرد خوبی را از آنها شاهد باشیم مسابقات استرالیا برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است تا ملی پوشان با شرایط چهارمین دیدار خود در جریان برگزاری مسابقات واترپلوی قهرمانی جهان در استرالیا به مصاف تیم ملی ازبکستان رفتند و در نتیجه پس از پیروزی در این دیدار موفق شدند به جمع 12 رقم برتر بازیها صعود کنند.

وی گفت: پس از کسب این پیروزی جوانان کشورمان فردا در پنجمین دیدار خود به مصاف تیم ملی استرالیا میزبان مسابقات می روند این کشور طی چند سال گذشته سرمایه گذاری زیادی بروی رشته های شنا، شیرجه داشته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی در جایگاه دهم ایستادند که آن زمان هدایت تیم ملی بر عهده مالارای ایتالیایی بود و در حال حاضر جوانان کشورمان با هدایت مربیان داخلی توانستند عملکرد خوبی را بدست آورند.

البته بنده به هیچ وجه نمی خواهم زحمت ملی پوشان را ندید بگیرم اما در حال حاضر افتخار می کنم که با حضور مربیان ایرانی در بین 12 تیم برتر جهان قرار گرفتیم و خوشبختانه جواب اعتماد به مربیان وطنی را گرفتم آنها تواناییی های زیادی دارند.

وی خاطر نشان کرد: پس از لغو سفر تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان دغدغه اصلی آنها اعزام به مسابقات استرالیا بود که خوشبختانه برطرف شد و در حال حاضر آنها در این مسابقات حضور دارند./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار