كنگره اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران در مرکز همایشهای شهید لبافی نژاد آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر رباب مقصودی، دبیر اجرایی کنگره با بیان اینکه پنجمین کنگره انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی به همت انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد از امروز  تا 17 اذر در مرکز همایشهای شهید لبافی نژاد برگزار می شود گفت : ارائه آخرین دستاوردهای علمی در حوزه اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی و نیز ارائه روشهای نوین درمانی از جمله مهمترین اهداف این کنگره می باشد.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره سه روزه اعضای انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ایران و نیز ارولوژیست های ایران گرد هم آمده و در حوزه بیماریهای مرتبط به بحث و بررسی می پردازند تصریح کرد : علاوه بر مباحث علمی و سخنرانی ها ، جراحی های زنده لاپاراسکوپی ، اعمال جراحی پروستات ، کلیه ، سنگ های سیستم ادراری و... در بیمارستان لبافی نژاد همزمان در سه اتاق عمل انجام و در سالن همایش پخش خواهدشد که امکان ارتباط با جراح و تبادل نظر ممکن خواهد بود.

دبیر اجرایی این کنگره یادآور شد : این کنگره دارای 14 امتیاز برای جراحان کلیه و مجاری ادراری ، 9 امتیاز برای نفرولوژیست ها،‌9 امتیاز برای فوق تخصصان کلیه اطفال، 7 امتیاز برای جراحان عمومی و 9 امتیاز برای متخصصان زنان و زایمان است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود بیش از 200 نفر از همکاران در این کنگره حضور داشته باشند اظهار کرد: گسترش جراحی های غیرتهاجمی از دیگر اهداف برگزاری کنگره است تاعلاوه بر شهروندان تهرانی ،  هم وطنان شهرهای دیگر نیز از این نوع اعمال بهره مند شوند .

دکتر مقصودی در پایان با بیان اینکه علارغم گذشت مدت زمان کوتاهی از تاسیس انجمن اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی ، گسترش انجام عمل های اندویورولوژی و یورولاپاراسکوپی به صورت وسیعی در سراسر کشور صورت گرفته است خاطر نشان کرد: مهمانانی از کشورهای تاجیکستان و سوئد در کنگره امسال حضور خواهند داشت./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار