یداله کارگر پیشه مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: برگزار مسابقات مرحله دوم پلی اف به صورت متمرکز غیر منصفانه است.

یداله کارگر پیشه مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسیون والیبال برنامه دور برگشت را با همان چهار تیم اعلام کرده است فکر نمی کنم که این تعداد تغییر کند.

اگر تعداد تیمهای صعود کننده به پلی اف افزایش پیدا کند سطح کیفی بازیهای این مرحله تا حد قابل توجهی ارتقا پیدا می کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر تیمها دارای شرایط و امتیازات نزدیک به هم دارند.

اگر تیمهای راه یافته به پلی اف زیادتر شود امکان قهرمانی برای تمامی مدعیان فراهم خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تیم والیبال کاله آمل به دلیل بروز برخی مشکلات از کورس قهرمانی عقب افتاده است، اگر این تیم در دور برگشت در جمع چهار تیم برتر قرار نگیرد و از حضور در پلی اف باز بماند به ضرر والیبال ایران است و به هیچ عنوان انصاف نیست که این اتفاق بیافتد.

وی از دیگر معایب مسابقات پلی اف را در تمرکز مسابقات عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولان سازمان لیگ فدراسیون اعلام کرده اند که مرحله دوم پلی اف در سالن دوازده هزار نفری آذادی به طور متمرکز برگزار خواهد شد، این موضوع یکی از بزرگترین معایب این پیکارهاست چون هر شهر برای خودش تماشاچی های بسیار زیادی دارد که یک اهرم محکم و قدرتمند برای تیمها محسوب می شود حال مسئولان فدراسیون با برگزاری مسابقات متمرکز این بازوی قدرتمند را از تیمهای شهرستانی می گیرند.

وی گفت: شریط حضور هواداران شهرستانی در تهران و سالن دوازده هزار نفری فراهم نیست و مسابقات مرحله دوم که از مسابقات ویژه ای برخوردار است حضور تماشاگران امری ضروری و الزامیست.

مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه یاد آور شد: امیدوارم سازمان لیگ فدراسیون از مسئولان باشگاههای پیش از شروع رقابتهای حذفی و برگزاری بازیهای متمرکز نظر خواهی کنند./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار