تيم واليبال شهرداري اروميه در هفته هفتم مسابقات ليگ برتر واليبال مقابل تيم پيكان با نتيجه سه بر 2 در سالن شش هزار نفري غدير اروميه شكست خورد.

يداله كارگر پيشه مدير فني تيم واليبال شهرداري اروميه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: واقعيت بازي هفته هفتم ما اين است ما نتيجه را به داور واگذار كرديم نه به لحاظ فني و تخصصي.

وي گفت: "حسين پوركاشيان" سرداور بازي ما مقابل پيكان با سوت هاي اشتباه خود دو دستي نتيجه برد را به حريف هديه كرد. نمي خواهم بگويم كه اين سوتها از روي عمد و مغرضانه بوده است اما در يك نگاه كلي وي روز گذشته با اشتباه زيادي بازي ما را قضاوت كرد.

وي تصريح كرد: شرايط روز گذشته به گونه اي بود كه ما مي توانستيم حريف را با نتيجه سه بر صفر شكست دهيم ولي متاسفانه در مواقع حساس داور به نفع حريف سوت مي زد. براي اثبات صحبت هايم فيلم بازي را مي توانم به همگان نشان دهم و با استناد به آن نوع قضاوت داور را زير سئوال مي برم.

مدير فني تيم واليبال شهرداري اروميه يادآور شد: به دليل حساسيت اين ديدار مسئولان سازمان ليگ "سعيد درخشنده" را به عنوان ناظر بازي انتخاب كرده بودند وبدون بروز مشكل حاشيه اي بازي به پايان رسيد.

اما در شرح وظايف يك ناظر اين نيست كه خلال بازي به نحوه قضاوت داور اعتراض كرده وبه نوعي در كار آنها رخالت كند. ناظر فقط تخلفات بوجود آمده را به طور مكتوب نوشته و به مسئولان سازمان ليگ گزارش مي كند حال كزارش ناظر بازي مبني بر اشتباهات داور هيچ تاثيري در نتيجه بازي و جايگاه تيم ما در جدول رده بندي نخواهد گذاشت.

وي گفت: اشتباهات داوري تا حدي فاحش و زياد بود كه تماشاگران پس از پايان بازي فقط برعله داور شعار مي دادند و اگر ما نبوديم داور را مي كشتند، از طريق بلند گوي حاضر در سالن با تماشاچيان صحبت كرديم و گفتيم اشتباه در قضاوت امري طبيعي است.

وي در خصوص عملكرد تيم پيكان اظهار داشت: پيكان تيم پخته و با سابقه اي است تركيب آن را همان بازيكناني كه در سالهاي گذشته عنوان قهرماني را كسب مي كردند تشكيل مي دهد و غلبه بر آنها كا بسيار سختي است.

كارگرپيشه در مورد نبود "احسن اله شيركوند" در تركيب تيم اروميه اظهار داشت: نبود وي به ضرر ما بود و به جاي شيركوند از نيروي جوان جايگزين استفاده كرديم. به طور كلي در بازي روز گذشته تمامي مسائل دست به دست هم داد تا ببازيم./آق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار