تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دوم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه سوم آبان حساس ترین بازی نیم فصل اول خود را مقابل تیم کاله آمل برگزار می کند.

یداله کارگر پیشه، مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما دراین هفته  فقط به دنبال جبران باخت هفته  گذشته هستیم و برای کسب سه امتیاز کامل بازی  تلاش خواهیم کرد.
 
وی یاد آور شد: در بازی هفته گذشته مقابل میزان خراسان ما گیر افتادیم به طوری که دریافت های اول ما مقابل سرویس های حریف به خوبی صورت نگرفت ونتیجه به نفع میزبان خاتمه یافت.

کارگرپيشه تصریح کرد: دیدار هفته دوم ما مقابل تیم کاله بسیار حساس و سنگین است چون از میان هفت ملی پوش قدرتمند کشورمان سه نفر در تیم ارومیه و چهار نفر در تیم  کاله حضور دارند حضور پاسور تیم ملی صربستان در ترکیب تیم آمل برحساسیت این بازی افزوده است و ما برای برد راه سختی را در پیش داریم ولی باید ببریم.

مدیر فنی تیم ملی والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: با وجود آنکه یارگیری تیم کاله به نوعی است که یک تیم کامل و یک دست هستند اما با آنالیزی که از آنها داشتیم، نقاط ضعف و قوت حریف را به طور کامل شناسایی و برای بهره گیری از نقاط ضعف آنها برنامه ریزی کرده ایم این امر در شرایطی است که آملی ها راحت به حریف خود امتیاز نمی دهند.

وی ضمن اشاره به حضور تعداد زیاد تماشاگران  آملی در سالن محل برگزاری مسابقات تصریح کرد:  بازی در آمل به دلیل حضور تماشاچیان زیاد و تشویق های یک پارچه آنها کارسختی است اما بازیکنان حرفه ای ما به بازی در چنین وضعیتی عادت دارند./مح
برچسب ها: والیبال ، فصل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار