سر مربی آبی پوشان پس از باخت مقابل بورسیادورتمند اعلام کرد: در حسرت شانس هایی است که در این دیدار از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز؛ دیدار اروپایی شب گذشته بین دو تیم منچسترسیتی و بورسیادورتمند با شکست 1 بر صفر قهرمانان فصل گذشته ی لیگ برتر و حذف شدن آنها از لیگ های اروپایی خاتمه یافت.

آبی پوشان منچسترسیتی در 6 دیدار اروپایی اخیر خود هیچ بردی کسب نکردند و در قعر جدول گروه D قرار گرفتند و از راهیابی به دور حذفی و حتی لیگ اروپا باز ماندند.

مانچینی در این باره گفت: ما قبل از دیدار مقابل بورسیادورتمند، راهیابی به دور بعدی را از دست داده بودیم. ما امشب نباختیم، بلکه از قبل باخته بودیم.

وی در ادامه افزود: ما شانس گلزنی داشتیم و آن را تبدیل به گل نکردیم و من در حسرت آنها هستم. لیگ اروپا را نیز از دست دادیم و این خیلی غم انگیز و ناامید کننده است.

مانچینی در ادامه گفت: من احساس می کنم فصل گذشته بهتر از این عمل کردیم. اما این فصل گروه بسیار سختی داشتیم مانچینی همچنین در ادامه اعتراف کرد که اگر یک یا دو بازی با شکست پشت سر گذاشته شود بازگشت به فرم ایده آل بسیار دشوار خواهد بود.

وی در این ارتباط گفت: ما پشت سر هم باختیم و این روحیه ی تیم را به شدت تضعیف کرد.

مربی آبی پوشان اما با خوش بینی اعلام کرد: در هر صورت اینکه از لیگ های اروپایی کنار گذاشته شویم، برایمان یک نقطه مثبت دارد و حال که از رقابت های لیگ اروپایی کنار گذاشته شدیم می توانیم برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته خود در لیگ برتر دفاع کنیم. در لیگ برتر ما وضعیتی بهتر از لیگ قهرمانان داریم و با وجود اینکه در حال حاضر چلسی در وضعیت مناسبی قرار ندارد و منچستریونایتد درگیر لیگ قهرمانان اروپاست شاید فرصتی برای ما باشد تا پیشرفت کنیم.

در حال حاضر در جدول رده بندی لیگ جزیره تیم ها با انجام 15 دیدار، رده بندی شده اند که منچستریونایتد با 36 امتیاز در صدر جدول، منچسترسیتی با 33 امتیاز در رده دوم و چلسی با 26 امتیاز در رده ی سوم جدول قرار دارد./آق

برچسب ها: مانچینی ، فصل ، بورسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار