سرمربي منچستر سيتي از مهاجمانش خواسته تا بيشتر گلزني كنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري اسكاي اسپرتز، روبرتو مانچيني سرمربي ايتاليايي تيم فوتبال منچستر سيتي پس از تساوي نااميد كننده يك بر يك مقابل تيم نه چندان قوي اورتون ضمن دفاع از تصميم خود در تعويض كارلوس توز، از بازيكنانش به خصوص مهاجمان تيم خواست بيشتر گلزني كنند.
اين تساوي در مقابل اورتون به اين معني است كه آنها درست 13 امتياز در آستانه دربي هفته آينده مقابل منچستر يونايتد از اين تيم صدرنشين جدول عقب تر باشد.
مانچيني مشكل اصلي تيم را در حال حاضر كم كاري مهاجمان آبي پوش مي داند و در عين حال معتقد است كه اين موضوع به سرعت حل خواهد شد.
منچستر سيتي فصل گذشته ليگ برتر را با موفقيتي بسيار بزرگ پشت سر گذاشت و مانچيني اولين مربي شد كه پس از نيم قرن آبي پوشان را به مقام قهرمان رساند و حالا براي تكرار اين موفقيت توقع زيادي از وي مي رود و همين موضوع مانچيني را ملزم كرده تا عملكرد تيم را بهبود بخشد.
وي در اين ارتباط گفت: در حال حاضر ما خيلي از ناحيه خط حمله قوي نيستيم و مشكل اصلي نيز همين جاست.
اما از آنجا كه آنها بهترين مهاجمان حال حاضر در ليگ برتر هستند در نتيجه توقع دارم كه به سرعت اين مشكل را حل كرده و به روند و فرم ايده آل خود بازگردند.
مانچيني در ادامه اضافه كرد: براي من بسيار مهم است كه آنها در اين شرايط دشوار و حساس نيم فصل با قدرت تمام كار كنند من اين خواسته را از ژنكو، توز آگوئه رو و بالوتلي دارم و اميدوارم آنرا برآورده كنند.
اين مربي ايتاليايي همچنين از تصميم خود در تعويض كارلوس توز دفاع كرد و گفت: من به طور قطع دلايل خوبي براي اين كار داشتم شما ديديد كه نتيجه هم گرفتيم من با احترامي كه براي هواداران قائلم بايد بگويم اعتراض آنها قابل قبول نبود ماهيت هواداران در ورزشگاه طوري است كه اگر 4 مدافع را بيرون بكشيم و به جاي آن 4 مهاجم جايگزين كنيم خوشحال مي شوند اما اين درست نيست چون ماهيت فوتبال به اين شكل نيست من در مقابل اورتون براي جلوگيري از گل خوردن به مدافع احتياج داشتيم در نتيجه اين تصميم را گرفتيم./با
برچسب ها: مانچینی ، گلزن ، اسکای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار